Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@02:04:20 GMT

بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در بوسنی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۹۷۹

بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در بوسنی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در این مراسم تعدادی از اساتید، مربیان و دانش‌آموزان مجتمع کالج فارسی بوسنیایی امسال نیز به رسم سال‌های گذشته با حضور در محل سفارت ایران در سارایوو، ضمن قرائت فاتحه و اهدای دسته گل و احترام به مقام شهدای ایرانی در بوسنی وهرزگوین با رضا قلیچ‌خان، سفیر ایران در سارایوو دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت‌کنندگان در این دیدار با خواندن پیام تبریک ۴۲ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای جمهوری اسلامی ایران موفقیت، سربلندی و پیشرفت و اقتدار را آرزو کردند.

همچنین به همین مناسبت نمایندگان، اساتید، مربیان و دانش‌آموزان مجتمع با رایزن فرهنگی ایران در سارایوو دیدار کردند و دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

حارس علی حوجیچ، مدیر کالج فارسی بوسنیایی در این دیدار ضمن تبریک ۴۲ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را متعلق به همه ملت‌های مظلوم و ظلم‌ستیز و همه مستضعفان جهان دانست و از حمایت‌های ایران از جامعه بوسنی قدردانی کرد.

نمایندگان، دانش‌آموزان، اساتید و کارمندان مجتمع کالج فارسی بوسنیایی پیش از ورود به سفارت در محل سنگ یادبود شهدای ایرانی جنگ بوسنی حضور یافتند و با اهدای دسته گل و قرائت فاتحه به روح شهدای بوسنی و ایران ادای احترام کردند. در ادامه درباره شخصیت شهدا و نحوه و محل شهادتشان توضیحات مختصری داده شد.

لازم به ذکر است هر ساله مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سطوح مختلف برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقاتی را به ‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند و امسال نیز با حمایت و همکاری رایزنی فرهنگی مسابقه کتابخوانی کتاب «من زنده هستم» را که از سوی رایزنی فرهنگی‌ ایران در سارایوو ترجمه و منتشر شده است، در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دهه فجر99 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کالج فارسی بوسنیایی ایران در سارایوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان