Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در مراسم افتتاح مرکز ساماندهی و جمع آوری متکدیان به مناسبت دهه مبارک فجر در اردبیل گفت: مرکز ساماندهی و جمع آوری متکدیان در راستای ساماندهی و جمع آوری متکدیان با همت دادگستری، بهزیستی، شهرداری اردبیل، خیرین و دستگاه‌های مربوطه به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: جمع آوری متکدیان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در شهر اردبیل در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر حفظ شان این افراد سیمای شهر اردبیل نیز به لحاظ اجتماعی مخدوش نشود.

فرماندار اردبیل گفت: از مردم نیر انتظار داریم کمک‌های خود را به موسسات خیریه شناسنامه دار ارائه دهند تا از کمک‌های خیرخواهانه مردم سو استفاده نشود.

امامی یگانه تصریح کرد: بعد از جمع آوری متکدیان و کودکان کار و خیابانی بررسی‌ها انجام می‌شود و براساس شرایط محرز شده تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی و معشیتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی متکدیان کودکان کار آسیب های اجتماعی افتتاح طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد