Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:30:41 GMT

خداحافظی سوهان قم با جام آزادسازی خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۳۳۸۵

خداحافظی سوهان قم با جام آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ارمک کیش در مرحله نخست بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در مرحله دوم میزبان تیم داماش تهران شد و در پایان این مسابقه با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا که امسال نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز به شمار می‌روند، در مسابقه خانگی از مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر داماش تهران به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتبال قم در این مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و بازی‌ بسیار خوبی برابر حریف تهرانی خود ارائه کرد اما برخی اشتباهات در کارهای دفاعی تمام تدابیر این تیم را به هم زد، یک اشتباه در نیمه نخست منجر به برتری یک بر صفر داماش تهران شد و یک اشتباه دیگر در نیمه دوم گل دوم حریف را به دنبال داشت.

در روزی که داور مسابقه می‌توانست کمی با تیم سوهان محمد قم مهربان‌تر باشد و چند اتفاق ویژه درون محوطه جریمه داماش را به سود تیم سوهان محمد سوت بزند، تنها یک بار در دقیقه 85 پنالتی به نفع نماینده فوتبال قم اعلام شد و حمیدرضا پاکیزه این توپ را به گل تبدیل کرد اما برای جلوگیری از باخت در این دیدار کافی نبود و بدین‌ترتیب نماینده فوتبال قم با باخت دو بر یک برابر میهمان خود داماش تهران از جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

تیم فوتبال سوهان محمد قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از چهار بازی خود دو برد و دو باخت در کارنامه دارد و روز پنجشنبه هفته جاری در پنجمین بازی این فصل در میهمانی تیم فوتبال شاهین تهران به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: سوهان جام حذفي داماش تهران نماینده فوتبال داماش تهران سوهان محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان