Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدای خوراسگانی نماینده اصفهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور گفت: کمک کنید در فرصت باقیمانده مجموعه شورای عالی آب بررسی کند آب شیرین شده خلیج فارس که به فلات مرکزی و سیرجان رسیده و در آینده به یزد می‌رسد، به اصفهان نیز برسد و آب صنعتی استان را از آنجا تأمین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصفهان بیان کرد: یک محاسبه می‌گوید از عمر باقیمانده کاری دولت حدود ۱۰۰ روز باقی مانده است؛ جنابعالی در میدان امام اصفهان به مردم قول دادید که جریان آب در داخل زاینده رود و دائمی باشد. در این فرصت باقیمانده حداقل  تلاشی برای عملی کردن قولتان داشته باشید.

وی افزود: آن روز حرف کارشناسی زده شد؛ شما مدیون مردم صبور اصفهان هستید، نه تنها مردم شرافتمند اصفهان، بلکه مدیون پرندگان مهاجری و بومی هستید که به تالاب گاوخونی می‌آمدند. کمک کنید در فرصت باقیمانده مجموعه شورای عالی آب بررسی کند آب شیرین شده خلیج فارس که به فلات مرکزی و سیرجان رسیده و در آینده به یزد می‌رسد، به اصفهان نیز برسد و آب صنعتی در اصفهان را از آنجا تأمین کنید.

مقتدای اظهار کرد: درآمد کلی استان اصفهان کاهش پیدا کرده و این به ضرر کل کشور است. آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب جدی و بلکه نابودی است؛ به چه زبانی و با چه صدایی مردم کشور و اصفهان حرفشان را بیان کنند؟ به خدا اگر شما در مجلس می‌آمدید، ما به شما کمک می‌کردیم و رو در رو می‌گفتیم. الان مجلس هم نمی‌آید، به شما می‌خواهیم در فرصت باقیمانده کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرندگان مهاجر مجلس یازدهم صحن علنی تذکر شفاهی کمبود آب خلیج فارس انتقال آب فرصت باقیمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ تالابهای یازدگانه شهرستان در سه منطقه ی تنگ فنی ، ولیعصر و جایدر قرار دارند.
این تالاب ها زیستگاه بیش از ۳۵ نوع انواع پرنده مهاجر در فصول سال هستند.
 همچنبن در این تالاب ها امکانات  تفریحی  و رفاهی ایجاد شده است. 
 در شهرستان پلدختر  ۲۲۰ اثر  طبیعی و تاریخی وجود دارد.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است