Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نمایشگاه گروهی زیورآلات دست‌ساز با نام «تا بهار دلنشین» شامل آثاری از نسیم باورصاد، فاطمه گودرزی، فرزانه طاهری‌نیا و ترانه بردبار در اهواز برپا می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۴ بهمن تا چهارم اسفند ۱۳۹۹ برپا است و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گالری یوما واقع در اهواز، امانیه، سقراط غربی، بن‌بست خاکسار مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، برپاکنندگان در خصوص برپایی این نمایشگاه آورده‌اند:

«ما به استقبال بهار رفتیم و مدتی شده که حال و هوای کارگاه‌مان آغشته به بوی نرگس و مست از صدای استاد بنان و استاد شجریان و... و درست است که شلوغی بازار اسفند از ما گرفته شده اما سر و صدای ابزارهای ما بهار را زنده کرد و از دست‌های ما بهاری دیگر آغاز شد؛ شکوفه‌های کوچک، خاتون‌های شیراز، آواز پرنده‌ها، گلبرگ‌های رقصان... ما بهار را ساختیم تا با شما در میان بگذاریم هر آنچه که از بهار و اسفند فراموش‌مان شده، تا خاطرات سبزمان زنده شوند.

این اتفاق قشنگ، این زبان و کلمات، دست‌های ما شد «تا بهار دلنشین» که بهانه‌ای شود برای امیدواری...

بیایید به خانه یوما که خانه امید همه ماست.

ما منتظر شما هستیم که بهترین زیورهای بهاری خودمان را ارایه کنیم، با هم راجع به‌شان حرف بزنیم و حتی سفارش‌هایتان را حضوری ثبت کنیم و صد البته می‌دانیم که مثل قدیم خرید عید نداریم اما امسال می‌توانید یک خرید ماندگار و متفاوت داشته باشید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز

ایسنا/آذربایجان شرقی از آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز ۶ سال می‌گذرد.

۲ تیم فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی آخرین بار، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در دیدار برگشت لیگ هفدهم و با هدایت ارطغرل سائلام توانستند بر فولاد تحت فرمان سیروس پورموسوی در اهواز غلبه کنند. تقابلی که با تک گل احسان پهلوان به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

در واقع آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز، به ۲۲۰۰ روز قبل یعنی ۶ سال پیش، بر میگردد.

پس از بازی هفته پایانی لیگ هفدهم، فولاد ۵ بار دیگر از تراکتور پذیرایی کرده که حاصل آن ۲ برد برای میزبان و ۳ تساوی بوده است.

جالب‌تر اینکه بدانید تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری نرسیده‌اند و تنها برد خارج از خانه‌شان مقابل فولاد در ۶ سال اخیر، در ورزشگاه غدیر اهواز به دست آمده است.

حال باید دید، آیا تراکتور در تقابل این هفته‌اش برابر فولاد می‌تواند بر این رکورد منفی غلبه کرده و اولین برد دوران خصوصی خود مقابل فولاد در اهواز را رقم بزند یا نه؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد