Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع،  سرتیپ قاسم تقی‌زاده روز یکشنبه در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل که با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی، جمعی از فرماندهان و مدیران صنعت دفاعی وزارت دفاع برگزار شد، افزود: امروز کشور با استفاده از محققان، مهندسان و طراحان جوان توانسته انواع موشک‌های رزمی زمینی، دریایی، هوایی و جنگ‌های الکترونیک را طراحی و بومی‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: بخشی از دستاوردهای نیروهای مسلح در سال‌های گذشته رونمایی شده و بخش عمده آن نیز در حوزه رادار، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به‌زودی رونمایی خواهد شد.

تقی‌زاده با اشاره به پرتاب موفق موشک ماهواره بر ذوالجناح، خاطرنشان کرد: این موشک به زودی ماهواره‌های مورد نظر وزارت دفاع را به مدار زمین ارسال خواهد کرد تا در این حوزه نیز کشور به خودکفایی برسد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تمامی فعالیت‌ها و مأموریت‌ها حوزه دفاعی در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: حضرت امام روحیه خوداتکایی را در ما دمیدند و با فرمایشی که مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما می‌توانیم»  داشتند روحیه خودکفایی در بدنه صنعت دفاعی تکمیل شد و بر همین مبنا شاهد دستاوردهای عظیمی در این حوزه بودیم و انشالله این مسیر با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح امام خمینی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران وزارت دفاع مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح امام خمینی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخبار کنکور نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد