Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان کلنگ احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی در روستای بوئینگ زهکلوت از توابع بخش جازموریان به مناسبت دهه فجر به زمین زده شد.

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی که با حضور رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و جمعی از مسئولان برگزار شد، یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد را حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: به همین منظور از هر ظرفیتی در جهت حل مشکلات محرومان استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی را ۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این واحدهای مسکونی تا اوایل سال آینده ساخته و تحویل مددجویان این روستای محروم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد ساخته می‌شوند، ادامه داد: برای ساخت هرکدام از این واحدها مبلغ 20 میلیون تومان توسط این مرکز خیریه هزینه خواهد شد.

صادقی در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب خیران و نیکوکاران با این نهاد در جهت ساخت مسکن برای مددجویان و محرومان به نقش خیران در کمک به رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت تأکید کرد و گفت: توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان‌پذیر نیست و به مشارکت خیران و انفاق نیاز دارد.

گفتنی است: حضور در روستای محروم بوئینگ زهکلوت بخش جازموریان و دیدار و گفتگو با مددجویان تحت حمایت، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی جهت خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت در روستای بوئینگ، کلنگ زنی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت در این روستای محروم، بازدید از پروژه در حال احداث ساختمان اداری کمیته امداد زهکلوت و بررسی وضعیت روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از دیگر برنامه‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شهرستان رودبار جنوب بوده است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تامین مسکن مددجویان کمیته امداد واحدهای مسکونی کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد