Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی خودروی سمند حامل ۱۴ تبعه افغان در جاده ترانزیت نطنز_اردستان ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی به جای گذاشت.

ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه-۱۹ بهمن ماه) خودروی سمند حامل ۱۴ نفر تبعه افغان دچار حادثه واژگونی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، این حادثه که در کیلومتر ۲۲ جاده ترانزیت نطنز به اردستان اتفاق افتاد، ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله بعد از وقوع حادثه، ۲ واحد امدادی از اورژانس نطنز و ۲ واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

۳ نفر از مصدومین پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان های شهید بهشتی اردستان، ۴ نفر به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز و ۵ نفر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

۱۸ مصدوم در واژگونی مینی بوس کارکنان شرکت ریخته گری اصفهان

همچنین در حادثه ای دیگرمینی بوس کارکنان شرکت ریخته گری اصفهان صبح امروز در اتوبان اقارب پرست واژگون شد و ۱۸ نفر از کارکنان این شرکت را راهی بیمارستان کرد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: مینی بوس سرویس کارکنان شرکت ریخته گری اصفهان در ساعت ۵:۲۲ صبح امروز (یکشنبه_۱۹ بهمن ماه) در اتوبان اقارب پرست واژگون شد.

غفور راستین گفت: واژگونی این اتوبوس ۱۸ مصدوم به جای گذاشت که همگی مرد و بین سنین ۲۰ تا ۵۰ سال هستند.

وی از اعزام ۶ کد اورژانس و ۱ اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داد و افزود: ۷ نفر از مصدومین پس از دریافت خدمات اورژانس به بیمارستان کاشانی و ۱۱ نفر به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان واگونی خودرو تبعه افغان علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان