Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر یکشنبه در آیین بهره‌برداری از گلخانه مدرن پایه گل رز پیوندی در پیشوا که با حضور محمد مهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور ویدئو کنفرانسی ریی جمهور برگزار شد اظهار داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه گلخانه‌ای ایران برای اولین بار به باشگاه کشورهای تکثیر و تولیدکننده پایه گل رز به روش کشت بافت و پیوندی تحت لیسانس یک کشور خارجی در دنیا وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی افزود: این واحد گلخانه‌ای در فضایی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع احداث شده که با احتساب آن وسعت گلخانه های این مجموعه به ۶ هکتار رسیده و برای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

وی با اشاره به اینکه با این پروژه امکان صادرات بیش از ۴ میلیون پایه گل به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون یورو در سال ایجاد خواهد شد گفت: میزان کل تولیدات سالانه این مجموعه بیش از ۵ میلیون پایه گل رز پیوندی و بیش از ۷ میلیون شاخه انواع گل رز به صورت شاخه بریده است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این طرح در فاز اول ۱۴ میلیارد تومان و در فاز دوم ۱۷ میلیارد تومان است و فراهم شدن امکان صادرات نهاده‌های تولیدی و تکثیری گل و گیاهان زینتی به حوزه اروپا و دیگر نقاط جهان برای اولین بار در کشور و انتقال فناوری روز دنیا جهت ایجاد گلخانه پایه‌های مادری، تکثیر، پیوند، بسته‌بندی و ارسال به سایر نقاط جهان با استانداردهای روز بین‌المللی از جمله اهداف و مزیت‌های این پروژه است.

کد خبر 5141231

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حسین عباسی صادرات غیرنفتی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر شیراز عکس استانها انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج ایلام مشهد پایه گل رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود