Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید سعادت صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی بیان داشت: راهیان نور مجازی در شبکه شاد و شبکه‌های داخلی روبیکا، ایتا، سروش و آی کپ برگزار می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند به صورت گروه‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره با حضور معلم خود سازماندهی شوند و از مناطق عملیاتی جنوب یا شرق یا کرمان دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشت مقصد راهیان نور مجازی که بیشتر مد نظر ما هستند در جنوب، خوزستان و کرمان قرار دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی کرمان گفت: تعدادی از راهیان نور به همراه گروه فیلمبرداری در این مناطق مستقر هستند و برنامه ضبط می‌شود و هم زمان یادمان‌های ضبط شده در کلاس‌های مجازی و گوشی‌های تلفن همراه پخش می‌شود.

سعادت تصریح کرد: یک صدهزار دانش‌آموز در دور اول و دور دوم در کلاس نهم و دهم نظری و کلاس دوازدهم کار و دانش (فنی و حرفه‌ای) در این اردو شرکت خواهند داشت.

وی گفت: دانش‌آموزان با عنوان درس آمادگی دفاعی در کلاس‌های ما شرکت می‌کنند و با بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

سعادت یادآور شد: در حال حاضر این برنامه از طریق تمامی شبکه‌هایی که به نوعی به شبکه شاد متصل هستند برای معاونان پرورشی، مدیران کل، معلمان و دانش‌آموزان کل کشور به صورت زنده پخش شد و یقیناً ما یک بازدید بسیار خوبی از این برنامه خواهیم داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی کرمان در خصوص برنامه‌های آینده راهیان نور مجازی ابراز داشت: از چهارم اسفند ماه برنامه‌ها به صورت مستقیم از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه و دهلاویه برگزار و از کهف‌الشهدای خوزستان پخش می‌شود همچنین پخش برنامه گلزار شهدای کرمان از مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 5141102

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور دانش آموزان آموزش و پرورش استان کرمان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر شیراز عکس استانها انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج ایلام مشهد راهیان نور مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان