Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت جایگاه منطقه اقتصادی پیام و فرصت های اقتصادی آن گفت: دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی روسیه در منطقه اقتصادی پیام راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی روسیه در منطقه اقتصادی پیام گفت: منطقه اقتصادی یکی از فرصت های بی نظیر در راستای گسترش روابط اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: کارخانه های تولید لوازم خانگی، محصولات الکترونیکی، اویونیکی، کارخانه تولید محصولات خوراکی، غذایی و فاسد نشدنی از جمله اقدامات پیش رو و پشنهادهای صورت گرفته از طرف فعالان اقتصادی در جریان راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی روسیه است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تشکلی در جهت انتقال کالاهای مورد نیاز کشور روسیه با مشارکت منطقه اقتصادی پیام اظهار کرد: بهره مندی و استفاده از امکانات فرودگاهی و منطقه ای برای سرمایه گذاران روسی یکی از ظرفیت های منطقه اقتصادی پیام است.

 

ثناگومطلق خاطرنشان کرد: نشست مشترکی با نیکلای ماشکوف رئیس اتاق بازرگانی و صنعت مسکو قابلیت ها و ظرفیت های مشترک میان ایران و روسیه را مورد توجه قرار داد. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: ایجاد خطوط هوایی مشترک میان روسیه و کشورهای حوزه آسیای میانه از پیشنهادهایی بود که طرفین روسی در نشست اخیر مورد توجه قرار دادند.

 

 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتاق بازرگانی روسیه فرودگاه اقتصادی پیام منطقه اقتصادی پیام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

اجلاس دو روزه اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان با صدور بیانیه و تصویب توافقنامه‌ای از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان این اجلاس از تابلو نقاشی هنرمند اصفهانی استاد رضا بدرالسماء رونمایی کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاACDهستند.

کد خبر 749517

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است