Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث کارخانه فولاد ذوب رسام با حضور معاون امور روستایی ریاست جمهوری و استاندار گلستان در شهرک صنعتی علی‌آباد کتول به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیین کلنگ زنی کارخانه فولاد ذوب رسام با حضور امید معاون امور روستایی ریاست جمهوری، حق شناس استاندار گلستان، نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، سوخته سرایی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای استانی و شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی کارخانه فولاد ذوب رسام در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد. با بهره برداری از این کارخانه، برای ۷۲ نفر اشتغال ایجاد می شود.

هادی حق‌شناس، استاندار گلستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امیدواریم این واحد صنعتی که نقش چشمگیری در حوزه تولید و اشتغال استان خواهد داشت؛ سال دیگر به بهره برداری برسد؛ گفت: با همکاری و حمایت همه مسئولان و استانی و شهرستان به ویژه مجمع نمایندگان استان، می توانیم در آینده نزدیک تری شاهد افزایش احداث و بهره برداری از واحدهای صنعتی و افزایش اشتغال پایدار در گلستان باشیم.

رحمت اله نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با با بیان اینکه زیر پوست سبز گلستان فقر خوابیده است و در صنعت، گردشگری و دیگر حوزه ها، در رتبه های آخر کشور قرار دارد و در این سال ها از رشد و پیشرفت عقب مانده است؛ خطاب به معاون ریاست جمهوری در امور روستایی و مناطق محروم، حمایت دولت در راستای توسعه صنعت و صنایع تبدیلی در استان گلستان، به ویژه شهرستان علی آباد کتول را خواستار شد. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علی آباد کتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می شود

سیدعبدالله میرابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم که همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در سالی که گذشت، اظهار داشت: در شهر قم روزانه ۷۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که با فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و رفت‌وروب می‌شود.

وی همچنین با بیان ایجاد شهرک بازیافت با هدف کاهش ناهنجاری‌های شهری و معضلات اجتماعی ادامه داد: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان از آسیب‌ها و فعالیت گاراژ‌های ضایعاتی که در بافت‌های مسکونی مستقر هستند، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها به دنبال اختصاص زمین برای احداث شهرک بازیافت هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: حضور آموزشگران سازمانی در هیئات، مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در ایام مختلف سال به‌منظور توسعه فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۵۴ غرفه و ایستگاه بازیافت در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل و رفاه شهروندان و جمع‌آوری به‌موقع پسماندها، از ظرفیت نرم‌افزاری بهره گرفته و دو نرم‌افزار برای این منظور به شهروندان معرفی‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود