Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@00:15:27 GMT

ماداران و همسران شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۸۶۳

ماداران و همسران شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند

مصطفی پور با بیان اینکه مادران و همسران شهدا اسوه صبر و مقاومت اند گفت: همه ما بایستی در راستای آرمان های شهدا بکوشیم و در این حوزه همگان مسئول هستند تا شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «‌حسین مصطفی‌پور» امروز (پیکشنبه، ۱۹ بهمن ) در هشتمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت، اظهار کرد: بانوان ما در دوران شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا هستیم گفت: زنان ما در آن دوران با صبر استقامت جوانان و همسران را پای جبهه های جنگ روانه کردند.‌



وی به نقش زنان و پشتیبانی آنها در جبهه‌های جنگ اشاره کرد و افزود: زنان با رزمنده پروری اصلی ترین کار را در دفاع مقدس داشتند.



مصطفی پور تصریح کرد: زنان این مرز و بوم شهدا را در دامن خود پرورش داده و با صبر و استقامت باعث شدند که آنها در جبهه حضور تاثیرگذاری با ایمان و اخلاص بالا داشته باشند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه همسران و مادران شهدا همه امید زندگی خود را به جبهه فرستادند، خاطر تشان کرد: امروز وظیفه ماست که با فعالیت های گسترده و تاثیرگذار دل این بانوان را شاد کنیم و کاری تکنیم که ناامید شوند.


وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا و صبر مادران و همسران آنان هستیم خاطرنشان ساخت: مسئولان و مدیران ما بایستی در وهله نخست کاری خود را مدیون شهدا و مادران و همسران آنها بدانند و کاری نکنیم ‌که شرمنده شهدا و خانواده شان شویم.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانوان شهدا جشنواره مادران و همسران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود