Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:42:44 GMT

مسوولان برای حل مشکلات مردم پای کار باشند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۴۹۳۰

مسوولان برای حل مشکلات مردم پای کار باشند

 محسن رضایی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با کسبه و بازاریان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: مسوولان با جدیت به مسایل مردم توجه کرده و در پی رفع دغدغه آنان باشند.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: مردم باید راضی باشند، این درحالی است که اغلب آنان از زندگی، درآمد و قدرت خرید خود ناراضی هستند.
رضایی به حضور خود در جمع شماری از مردم زنجان و فعالان در صنوف مختلف اشاره کرد و افزود: حضور در جمع عموم مردم موجب آشنایی بیشتر با مشکلات مبتلابه و مسایل گریبانگیر آنان و ارایه راهکارهایی برای رفع بخشی از این مشکلات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی صبح روز یکشنبه برای سفری ۲ روزه وارد زنجان شد. دیدار و گفت و گو چهره به چهره با بازاریان و مردم زنجان نخستین برنامه وی بود.
حضور و سخنرانی در برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر و سخنرانی عمومی در دارلقرآن زنجان، ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، دیدار با امام جمعه زنجان و ۲ خانواده شهید در این استان از برنامه های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در زنجان است.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهید محسن رضایی جمهوری اسلامی زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید محسن رضایی دفاع مقدس شهید محسن رضایی جمهوری اسلامی زنجان دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت مقام معلم بخش بوشکان در سالن اجتماعات شهر کلمه اظهار کرد: بسیار خوب است که مبانی فکری شهید مطهری را برای فرزندان خود تبیین کنیم که برای نسل امروز راهگشا است.

وی با اشاره به سرکشی به مدارس بخش بوشکان اضافه کرد: معلمان این بخش در شرایط سختی هستند و با حداقلی‌ترین حقوق و مزایا در سخت‌ترین شرایط مشغول خدمت هستند که از همه معلمان این بخش تقدیر می‌کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات و چالش‌های معلمی آشنا هستم بیان کرد: کار معلمی نسبت به گذشته سخت و سخت‌تر شده است و معلم امروز باید به روز باشد.

وی گفت: در مجلس یازدهم مطالبه معلمان یعنی قانون رتبه‌بندی تصویب شد که بسیار مهم بود و امروز مطالبه ما از دولت اجرای صحیح این قانون است و در این راستا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با چند هدف از جمله این هدف دنبال کردیم.

رضایی افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز موارد خوبی مصوب شد که اگر دولت به خوبی اجرا کند، مسائل معلمان و آموزش و پرورش تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

وی تقویت نیروی انسانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان را یک اولویت مهم دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با تحقق برنامه‌ها شاهد آینده بهتری در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6098745

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان