Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید هواداران بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نگران نباشند و این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل استقلال، به چند سوال پاسخ داد که به شرح زیر است:

اگر موافق هستید از جلسه روز گذشته‌تان با آقای فکری شروع کنیم.

آقای فکری روز گذشته به باشگاه آمدند و با یکدیگر جلسه بسیار خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه برخی حاشیه‌سازان می‌خواهند هر طوری شود استقلال را در حاشیه بیاندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر تبادل نظر درباره مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعاً در روند تیم مشاهده خواهید کرد.

* این که باشگاه استقلال از وریا غفوری شکایت کرده صحت دارد؟

قطعاً خیر.

* اما انتشار نامه باشگاه استقلال به کمیته اخلاق این شائبه را به راه انداخته است.

این نکته را باید عرض کنم که باشگاه استقلال موظف است پاسخ نامه نهادها و ارکان قضائی و نظارتی را بدهد. این یک رویه عمومی برای کلیه باشگاه‌هاست. از سوی کمیته اخلاق نامه‌ای درباره وریا آمده بود و از ما توضیحاتی خواسته بودند و ما هم توضیحاتی را ارائه دادیم. اصلاً چیزی به اسم شکایت این‌جا مطرح نیست. باشگاه استقلال حامی کلیه بازیکنان خود است. شایعه شکایت ما از وریا هم ساخته پرداخته اذهان بیمار است و باید هواداران استقلال در این قضایا باهوش باشند و در زمین حاشیه‌سازان بازی نکنند.

* یک مساله دیگر در خصوص مطالبات بازیکنان است.

ما به همه بازیکنان از ۱۲ تا ۶۷ درصد قراردادشان را پرداخت کرده‌ایم. این را هم در نظر بگیرید که رقم برخی قراردادها رشد قابل توجهی داشته درحالی که درآمدهای باشگاه تا این حد افزایش نداشته است. از طرفی تنها چند بازیکن استقلال از فصل گذشته طلب دارند که به‌زودی به آن‌ها هم پرداختی خواهیم داشت.

* این نگرانی هم وجود دارد که به خاطر طلب بودورف، استقلال در نیم فصل نتواند بازیکنی جذب کند.

پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از ۲ اسفند است و هواداران به هیچ وجه نگران نباشند. در جلسه هیأت مدیره درباره نحوه تهیه و پرداخت پول بودورف تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعاً استقلال در نیم فصل بدون مشکل بازیکنان مد نظر کادرفنی را جذب می‌کند.

* درباره مسائلی مثل غذای بازیکنان و … هم توضیحاتی را بیان کنید.

اگر اجازه دهید در روزهای آینده درباره این مسائل صحبت می‌کنم. فقط چند نکته را به صورت کوتاه بیان کنم. اول این که در هیچ دوره‌ای به بازیکنان بعد از تمرین ناهار داده نمی‌شد و در دوره مدیریت فعلی این اتفاق رخ داده است. دوم این که نوع غذا همواره با نظر پزشک تیم انتخاب می‌شود. سوم این که ما اگر بنای صرفه جویی در مسائل مالی را داشتیم، تیم را یک روز زودتر به مسجد سلیمان نمی‌فرستادیم.

اما درباره زمین تمرین هم باید بگویم ما سه زمین و دو سالن در اختیار داریم. زمین تهرانسر هم از ۵ اسفند دوباره در اختیار ما قرار می‌گیرد و درباره گلایه‌های بازیکنان در خصوص شرایط زمین انقلاب هم بنده از آقای مظلومی و مسؤول نگهداری چمن این زمین توضیحات خواسته‌ام.
انتهای پیام

کد خبر 473529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احمد مددی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هلندی ۲۶ ساله در پنجره‌‌های نقل و انتقالاتی اخیر چندین‌بار با احتمال انتقال به منچستر یونایتد و اخیراً بایرن مونیخ مواجه شده است اما تاکنون تمایلش را برای ماندن در بارسلونا حفظ کرده است.

به نظر می‌رسد بارسلونا در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالات آتی تکلیف دی‌یونگ را روشن کند و حتی پیشنهادهای مناسب برای این بازیکن را بررسی کند. امانوئل پتی معتقد است با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌تواند بازیکنان جوانی مانند پدری، گاوی، لامینه یامال و پائو کوبارسی‌ را بفروشد، باید بازیکنان باسابقه‌تر را برای فروش در دسترس قرار دهد.

او گفت: «من کاملا موافقم که آنها باید به جوانان پایبند باشند. این واقعیت است که آنها در حال حاضر درآمد زیادی ندارند و با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند. آنها باید به سطح اول فوتبال جهان بازگردند و این جوانان نماینده آینده باشگاه هستند.

حتی فروختن آنها باعث مشکلاتی در رختکن و خود باشگاه می‌شود. هواداران را تصور کنید که اخبار فروش ستاره‌های جوان‌شان را می‌شنوند. اصلا قابل درک نیست.

آنها باید به سراغ بازیکنانی به‌جز جوانان بروند. برای مثال دی‌یونگ باید باشگاه را ترک کند. الان چهار پنج سال است که آنجا بوده و تاثیری نداشته است. او بازیکن خوبی است، اما به بارسلونا نمی‌خورد. او باید برود و صادقانه بگویم، فکر می‌کنم باید در انگلیس بازی کند.

علاوه‌بر او بازیکنان باتجربه دیگری هم هستند که می‌توانند باشگاه را ترک کنند و بارسا با فروش آنها مشکلات مالی‌اش را بهتر کند.»

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد
  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب