Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در محل این باشگاه به شرایط مدیریتی باشگاه‌شان معترض شدند.

خبرگزاری میزان - صبح امروز (یکشنبه) تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به شرایط مدیریتی این باشگاه به محل این باشگاه رفتند تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

هواداران در جریان این اعتراض، شعار‌هایی علیه احمد مددی (مدیرعامل)، اسماعیل خلیل‌زاده (رییس هیئت مدیره) و مسعود سلطانی‌فر (وزیر ورزش) سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین خواهان استعفای مددی از سمت خود شدند.

گفتنی است؛ پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود به شدت به شرایط مدیریتی این باشگاه معترض شده بودند. همه اینها در حالیست که تیم استقلال با هدایت محمود فکری اکنون با ۲۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اعتراضات شدید بازیکنان استقلال به باشگاه پس از پایان بازی با نساجی

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال احمد مددی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست