Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک معالج « علی انصاریان» خبر در گذشت او را در روز دوشنبه تکذیب کرد و گفت با وجود حضور مادر بر سر بالین او چگونه چنین اتفاقی ممکن است؟

خبرگزاری میزان-«علی انصاریان» بازیکن پیشکسوت فوتبال که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در ۴۳ سالگی درگذشت؛ انصاریان در ویژه برنامه دربی که باشگاه پرسپولیس تدارک دیده بود به عنوان مهمان حضور داشت که به نظر می‌رسد در همان برنامه به ویروس کرونا مبتلا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز یکی از افراد در شبکه اجتماعی مدعی شد که «علی انصاریان دوشنبه صبح فوت می‌کند اما خبر درگذشت او چهارشنبه اعلام می‌شود.»

محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در واکنش به این دعای عجیب به میزان می‌گوید: مگر امکان دارد وقتی خانواده در بیمارستان حضور داشتند فوت او را دو روز دیرتر اعلام کرد؟

پزشک معالج علی انصاریان می افزاید: عجیب اینکه این حرف‌ها از زبان افرادی شنیده می‌شود که نه در بیمارستان حضور داشتند و نسبتی با انصاریان داشتند.

هاشمیان ادامه می دهد: داماد و مادر او تا دقایق پایانی که علی در قید حیات بود بر سر بالین او حاضر بودند با این وجود، چگونه این حرف قابل قبول است؟ 

او با اشاره به شایعاتی که مبنی بر کشیدن دستگاه اکسیژن و اعلام دیرهنگام خبر فوت انصاریان مطرح می شود، عنوان می‌کند:  چه اتفاقی افتاده که به ذهن مردم این فکرهای عجیب و غریب خطور می‌کند، انصاریان به نوع شدید کرونا مبتلا بود و متاسفانه علیرغم تلاش های فراوان کادر درمان در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه فوت کرد.

بیشتر بخوانید: شوک به جامعه ورزش؛ علی انصاریان دار فانی را وداع گفت

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا علی انصاریان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا علی انصاریان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود


‌به گزارش تابناک به نقل از مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو