Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:50:24 GMT

اجاره ویلا و سوئیت در مشهد پس از اتمام پاندمی کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۴۲۷

اجاره ویلا و سوئیت در مشهد پس از اتمام پاندمی کرونا

مشهد شهری با میلیون ها زائر و گردشگر است که به لطف این موضوع، گردشگری به یکی از مهم ترین قطب های درآمد مردم شهر تبدیل شده است.سفر به این شهر مقدس منوط به صدور مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، اگر به مشهد سفر کنید، متوجه خواهید شد تنوع بالایی از صدها هتل، آپارتمان، سوئیت و غیره وجود دارد هرچند امروزه با شیوع پاندمی کرونا، هیچ گردشگر و زائری به مشهد سفر نمی کند و همه منتظر هستیم تا کرونا شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که می خواهید بعد از کرونا به مشهد سفر کنید، همواره یکی از بزرگترین دغدغه های سفر به مشهد، پیدا کردن اقامتگاهی با قیمت و امکانات مطلوب می باشد پس در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید.

چرا برای اقامت در مشهد به سراغ اجاره روزانه خانه و آپارتمان برویم؟

همواره اکثر گردشگران در سفر به مشهد، برای اقامت به سراغ هتل های مختلف شهر می روند. هتل هایی که از امکانات و خدمات بسیار مطلوبی برخوردار بوده و اکثر آن ها هم در اطراف حرم قرار دارند اما در نظر داشته باشید برای سفر، بودجه مشخصی انتخاب شده و با اقامت در هتل ها، بخش قابل توجهی از این بودجه صرف اقامت خواهد شد اما اگر می خواهید هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کرده و از امکانات مطلوبی هم پرداخت کنید، اجاره آپارتمان مبله در مشهد بی شک یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

اگر به قصد زیارت می خواهید به مشهد سفر کنید، می توانید برای اقامت به سراغ اجاره آپارتمان مبله در مشهد نزدیک حرم رفته و در فاصله چند قدمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) اقامت داشته باشید اما خوب است این نکته را در نظر داشته باشید در میان این دسته از اقامتگاه ها، هر چقدر فاصله آپارتمان یا خانه تا حرم کمتر باشد، نرخ اجاره روزانه آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

همچنین درکنار تنوع بالای اقامتگاه های نزدیک حرم در مشهد، همواره تقاضا بالا بوده و به لطف این موضوع، نرخ اجاره روزانه آپارتمان مبله در مشهد طی روزهای عادی هفته در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم در روزهای آخر هفته افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، وفات و ولادت امام رضا (ع) و غیره به بیشترین حد خود می رسند.

اجاره ویلا در مشهد

اگر بعد از شکست کرونا می خواهید به مشهد سفر کرده و از تمام جاهای دیدنی شهر بازدید کنید، پیشنهاد می کنیم برای دوری از شلوغی شهر بخصوص نزدیک حرم به سراغ اجاره ویلا در مشهد رفته و در میان تنوعی از ویلاهای واقع در مناطق ییلاقی اطراف شهر از جمله طرقبه و شاندیز، متناسب با بودجه و سلیقه بهترین را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید باشید تعداد ویلاهای مناطق ییلاقی مشهد محدود می باشد و لوکس ویلا همواره پیشنهاد می کند بعد از شکست کرونا، حداقل از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

آشنایی با برخی از بهترین جاهای دیدنی مشهد

مشهد شهری با صدها جاذبه دیدنی و تاریخی است که برای بازدید از تمامی آن ها، روزها زمان نیاز است. گردشگرانی که می خواهند بعد از کرونا، در مشهد به سراغ تفریحات جذاب شهر بروند، همواره می توانند میان انواع پارک های آبی، مراکز خرید و بازارهای سنتی شهر بهترین خاطرات جذاب و هیجان انگیز را برای خود رقم بزنند.

از رستوران های مشهد نیز غافل نشوید چرا که مشهد یکی از بهترین شهرهای ایران برای رستوران گردی و تجربه طعم بی نظیر انواع کباب ها به حساب می آید.

اما در میان جاذبه های گردشگری مشهد، مناطقی هستند که برای دوری از شلوغی شهر و لذت بردن از طبیعت گردی جزء بهترین ها هستند. این مناطق همواره در اطراف شهر قرار دارند و جزء مناطق ییلاقی مشهد به شمار می روند.

روستای عنبران

بخش قابل توجهی از زیبایی های مشهد را در اطراف شهر می توان مشاهده کرد. مناطقی همچون دره ارغوان، طبیعت زیبای طرقبه و شاندیز، سد چالیدره و غیره اما روستای عنبران منطقه ای ییلاقی و بسیار زیبا به شمار می رود که کمتر گردشگری درباره آن شنیده است.

روستای عنبران در فاصله ۱ کیلومتری روستای طرقبه قرار دارد و در طول مسیر نیز ده ها رستوران و باغ رستوران جذاب وجود دارد که بازدید از آن ها هم خالی از لطف نخواهد بود.

این روستا به لطف باغ های بسیار زیبا و گیاه معروف منطقه که باعث شده همواره بوی خوشی سراسر روستا را فرا بگیرد از جمله دلایلی هستند که بازدید از روستای عنبران بعد از شکست کرونا به شدت پیشنهاد می شود.

روستای زشک مشهد

روستای زشک همواره در میان توریستی ترین مناطق شهر به حساب می آید و گردشگری از جمله مهم ترین قطب های درآمدی مردم روستا به شمار می رود. روستای زشک در منطقه ییلاقی شاندیز مشهد قرار دارد و بی شک اگر به دنبال منطقه ای سرسبز برای طبیعت گردی هستید، بازدید از روستای زشک را از دست ندهید.

این روستا دارای چشمه ها و آبشارهای دیدنی، رودخانه، چشمه هایی که از دل زمین میجوشند، باغ های میوه، رستوران ها و باغ رستوران های سنتی می باشد تا خاطرات فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم بزند.

در آخر اگر مشهد، مقصد تفریحی و یا زیارتی شما بعد از کرونا خواهد می باشد، همواره می توانید برای رزرو ویلا در مشهد یا اجاره روزانه خانه و آپارتمان در این شهر دیدنی، یک تماس با کارشناسان سایت برقرار کنید تا متناسب با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه را در این شهر اجاره کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستای عنبران اجاره روزانه داشته باشید مشهد سفر روستای زشک برای اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)