Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@09:15:31 GMT

کاپیتان پرسپولیس ۱۱ بازی بدون کارت زرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۵۲۴

کاپیتان پرسپولیس ۱۱ بازی بدون کارت زرد

سیدجلال حسینی به جز یک بازی در تمام بازی‌های این فصل پرسپولیس حاضر بوده و جالب این که هنوز کارت زردی دریافت نکرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید اگر قرار بود طبق پیش بینی‌هایی که انجام شد نیمکت نشینی‌های سیدجلال حسینی آن قدر ادامه داشته باشد تا از پرسپولیس جدا شود، آن وقت معلوم نبود با جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده چه بلایی سر خط دفاعی پرسپولیس می‌آمد، اما در نهایت پافشاری برخی برای ماندن سید جلال حسینی و روحیه جنگنده او، امروز کاملا به نفع سرخ پوشان شد تا خط دفاعی این تیم بدون مدافع نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا پرسپولیس با سیدجلال حسینی نه تنها کمترین گل دریافتی را تا به این جای کار بین تیم‌های حاضر در لیگ داشته بلکه با حضور کاپیتان خود هیچ شکستی را نیز تجربه نکرده است چرا که تنها شکست پرسپولیس در اراک در غیاب حسینی رخ داد.

کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس همچنان برای پرسپولیس می‌درخشد و با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، دومین گلزن برتر پرسپولیس محسوب می‌شود و جالب این که هنوز کارت زردی از داوران دریافت نکرده است. این آمار را مقایسه کنیم با حامد لک که پس از ۱۲ بازی ۴ کارت زرد دریافت کرده و در بازی بعدی محروم است!

سیدجلال با زدن یک گل سه امتیازی و همینطور گل نخست مقابل شهر خودرو، همچنان کم اشتباه ظاهر شده و با رفتن شجاع خلیل زاده، نقش کلیدی او پررنگ‌تر از همیشه شده است. در واقع خالی شدن خط دفاعی پرسپولیس دست گل محمدی را در پوست گردو قرار داد و نبود کنعانی زادگان یا سیدجلال این تیم را با مشکل بزرگی رو به رو می‌کند.

به همین دلیل است که سیدجلال حسینی در فصل جاری هیچ کارت زردی نگرفته و در این در حالی است که خط دفاعی پرسپولیس بهترین عملکرد از نظر دریافت گل دارد. در واقع کاپیتان سرخ پوشان با درک نیاز گل محمدی و نبود بازیکنی قابل اتکا روی نیمکت، نه وارد حاشیه‌ها در حین بازی شده و نه خطای منجر به کارت زرد انجام داده است. در مقام مقایسه باید به دریافت چهار کارت زرد حامد لک اشاره کرد که در جریان بازی وارد درگیری‌ها و برخورد‌ها هم نمی‌شود!

تردیدی نیست که روزگار برای سیدجلال حسینی چرخید و او با عبرت گرفتن از تمام روز‌هایی که به نیمکت پیچ و مهره شده بود، دست از تلاش برنداشت تا حالا عصای دست یحیی گل محمدی شود. از این رو سرمربی و کادر فنی پرسپولیس نباید این روز‌ها را فراموش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی خط دفاعی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش

پرسپولیس بار دیگر یک اخراجی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس که در کورس قهرمانی با استقلال قرار دارد، برای دومین هفته پیاپی شاهد اخراج یکی از بازیکنان کلیدی و محوری خود بود.

بعد از اخراج کاپیتان امید عالیشاه در ۱۵ دقیقه پایانی بازی حساس با سپاهان، امروز در هفته بیست و ششم هم پرسپولیسی‌ها در قائمشهر یک کارت قرمز را تجربه کردند و این مرتبه نوبت سروش رفیعی بود تا توسط بنیادی‌فر داور مسابقه اخراج شود‌.

سروش رفیعی در حالی که یک کارت زرد داشت، با خطای بی مورد کنار خط روی بازیکن نساجی، کارت دوم را هم دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

به این ترتیب پرسپولیس سروش رفیعی هافبک طراح و تکنیکی خود را در بازی مقابل هوادار تهران در اختیار نخواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!