Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جشنواره سرود تک خوانی نغمه‌های بهشتی از صبح امروز آغاز شده است و تعداد ۴۵ شرکت کننده در مقاطع سنی مختلف طی امروز به رقابت می‌پردازند و ۱۰ نفر برتربه جشنواره سرود ارتش راه می‌یابند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده گفت: جشنواره سرود تک خوانی نغمه‌های بهشتی از صبح امروز آغاز شده است و تعداد ۴۵ شرکت کننده در مقاطع سنی مختلف طی امروز به رقابت می‌پردازند و ۱۰ نفر برتربه جشنواره سرود ارتش راه می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان سومین جشنواره سرود تک خوانی نغمه های بهشتی نیروی پدافند هوایی اعلام این خبر، بیان داشت: جشنواره سرود تک خوانی نغمه‌های بهشتی از صبح امروز آغاز شده است و تعداد ۴۵ شرکت کننده در مقاطع سنی مختلف طی امروز به رقابت می‌پردازند و ۱۰ نفر برتربه جشنواره سرود ارتش راه می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه سرود هنری است که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست، افزود: در سرود‌های مورد تائید انقلاب، محتوا مهم‌ترین رکن است و این سرود‌ها یا در مورد شخصیت‌های انقلاب اسلامی یا شامل مفاهیم مهم انقلاب است؛ با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط ایشان صادر شد باید در زمینه هنر جهش بزرگی داشته باشیم و برای سوق دادن مردم به آینده انقلاب در دل‌های آن‌ها نفوذ کنیم و سرود از بهترین ابزارهاست.
سومین جشنواره سرود تک خوانی نیروی پدافند هوایی ارتش با عنوان نغمه‌های بهشتی با حضور کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان پسر نیروی پدافند هوایی صبح امروز آغاز شد.   بیشتربخوانید: نقش سپهسالار جبهه مقاومت در خنثی‌سازی طرح تجزیه غرب آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: عدیده ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عدیده ارتش نیروی پدافند هوایی صبح امروز آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای