Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره موسیقی نیایش و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه گفت: ششمین جشنواره موسیقی نیایش گرامیداشت «اقبال آذر» با هدف تقویت نشاط اجتماعی روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه در شهر محمدیه قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امید منفرد با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره موسیقی نیایش به میزبانی شهر محمدیه اظهارداشت: با توجه به سپری شدن شرایط دشوار این روزها، برگزاری جشنواره موسیقی می‌تواند موجب تسکین و آرامش مردم شود و نشاط و شادابی را در مردم تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه افزود: تلاش می کنیم با تعامل بیشتر از تمام ظرفیت‌های استان برای ششمین جشنواره موسیقی نیایش که به صورت کشوری برگزار می شود استفاده کنیم.

منفرد بیان کرد: انجمن موسیقی شهر محمدیه و هنرمندان موسیقی در سال‌های گذشته و امسال تلاش کردند تا جشنواره موسیقی نیایش را به بهترین کیفیت ممکن برگزار کنند. لذا از همه مخاطبان و هنرمندانی که در ادوار مختلف، این جشنواره  را دنبال کرده‌اند درخواست می‌کنیم پیشنهاد و نظر خود را از طریق صفحات مجازی با ما در میان بگذارند. 

وی اظهارداشت: بدون تردید با بهره گیری از دیدگاه شهروندان و هنرمندان تا جای ممکن سعی می‌کنیم به بهترین شکل جشنواره را برگزار کنیم.

منفرد گفت: جامعه در شرایط کنونی به نشاط و شادابی نیاز دارد و جشنواره موسیقی نیایش در این راستا می‌تواند بسیار موفق عمل کند و زیرساخت‌های لازم هم برای اجرای زنده جشنواره با رعایت پروتکل‌ها مهیا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه  با بیان اینکه این جشنواره قرار بود ابتدای سال برگزار شود که به دلیل انتشار ویروس کرونا، به تعویق افتاد، تصریح کرد: جشنواره موسیقی نیایش در روزهای 7 و 8  اسفند ماه امسال به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می شود.

عضو شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره موسیقی نیایش گفت: امسال به دلیل محدودیت های کرونایی، امکان گروه نوازی وجود ندارد.

وی بیان کرد: در برنامه اجرای نهایی که به صورت حضوری خواهد بود هر هنرمند شرکت کننده می تواند دو همراه داشته باشد و شهروندان می توانند از طریق فضای مجازی به نشانی niayesh_music_festival@ و safiranemehr.ir@ در این جشنواره شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امید منفرد شورای شهر محمدیه برگزار می شود شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر