Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان دورود از دستگیری سه تن از شهرداران سابق این شهر به اتهام اختلاس خبر داد.

بابک آزادی،دادستان شهرستان دورود گفت :در پی اعلام جرم و پس از دریافت خبری از طریق پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مبنی بر اینکه مقداری از سیمان‌هایی که از سال ۹۰ بابت عوارض، کارخانه سیمان به شهرداری داده محل مصرف مشخصی ندارد این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه پرونده شهرداران سابق شهر دورود در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حال بررسی است افزود: تحقیقاتمان را شروع کرده‌ایم و تا حدودی تخلفات شهرداران سابق شهر دورود محرز شده است.

به گفته او سه نفر از شهرداران سابق در دورود اکنون دستگیر شده اند و در زمینه سایر متهمان احتمالی (دیگر شهرداران سابق) که دیگر ساکن دورود نیستند باید دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد اگر اتهامی است اقدام کند.

او عنوان کرد: در زمینه سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده نیز تحقیقات ادامه دارد و به‌محض وصول نتیجه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود این پرونده در حال رسیدگی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرداران سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود