Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام هشت دیدار آغاز و پیگیری شد. در این میان دیدار ۲ تیم استقلال ملاثانی و چوکای تالش به علت شرایط بد جوی لغو و به زمان دیگری موکول شد. شکست تیم صدرنشین هوادار و پیروزی تیم‌های مس و بادران جزو مهمترین نتایج این هفته بود.

گل ریحان البرز بعد از چند هفته ناکامی دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه با نتیجه سه بر یک از سد تیم صدرنشین هوادار بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه گل ریحان ۱۲ امتیازی شد و در رده شانزدهم جای گرفت. هوادار هم با همان ۲۴ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر در صدر باقی ماند.

دیگر تیم بالانشین جدول یعنی مس کرمان موفق شد در خانه با تک گل سلمان بحرانی در دقیقه ۳۶ از سد ملوان بندرانزلی بگذرد. همین بازیکن در دقیقه ۷۶ از زمین اخراج شد. با این برد شاگردان رضا مهاجری ۲۴ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستادند. ملوان هم با ۱۷ امتیاز موقتا در رده هشتم قرار گرفت.

تیم فوتبال بادران تهران هم در دیگر بازی مهم موفق شد با گل ایمان غلامی در دقیقه ۵۳ با یک گل از سد پارس جنوبی جم بگذرد و با ۲۲ امتیاز در رده سوم جای بگیرد. پارس هم در ادامه روند نزولی خود با محمد نصرتی ۱۸ امتیازی ماند.

در قعر جدول هم رقابت جالبی به وجود آمده است. نود ارومیه به سومین برد خود در چهار هفته اخیر رسید و ۱۰ امتیازی شد و فاصله‌اش با تیم‌های هفدهم و شانزدهم یعنی قشقایی و گل ریحان به یک و ۲ امتیاز رسید.

نتایج دیگر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

خوشه طلایی ساوه یک- صفر قشقایی شیراز

نود ارومیه یک - صفر آرمان گهر سیرجان

شهرداری آستارا ۲- یک رایکای بابل

فجرسپاسی شیراز صفر- صفر استقلال خوزستان

شاهین شهرداری بوشهر صفر- صفر خیبر خرم آباد

برچسب‌ها لیگ آزادگان کرمان رضا‌ مهاجری رضا عنایتی نود ارومیه خیبر خرم آباد شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان کرمان رضا مهاجری لیگ آزادگان کرمان رضا مهاجری رضا عنایتی نود ارومیه خیبر خرم آباد شهرداری بوشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی