Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره طبق برنامه قرار بود در ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن‌ماه) در آلمان به میهمانی لایپزیش برود اما بدنبال اعلام دولت آلمان مبنی بر ممنوعیت ورود تمامی پروازها از بریتانیا تا ۱۷ فوریه(۲۹بهمن‌ماه) در راستای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹، برگزاری دیدار لیورپول و لایپزیش در لیگ قهرمانان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، باشگاه لیورپول امروز(یکشنبه) اعلام کرد که دیدار رفت این تیم برابر نماینده آلمان در تاریخ قبلی یعنی همان ۱۶ فوریه(سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه) برگزار می‌شود اما نه در آلمان بلکه در پایتخت مجارستان و در ورزشگاه پوشکاش آرِنا.

براین اساس، دیدار برگشت دو تیم نیز دهم مارس (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار خواهد شد.

دولت آلمان به منظور مهار شیوع گونه جدید کرونا و ممانعت از ورود آن از کشورهای با ریسک بالا همچون انگلیس به خاک برلین، این ممنوعیت را وضع کرده‌ است.

فوتبال آلمان در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ به طور گسترده از پاندمی کرونا مصون بوده و با وجود اینکه چند بازیکن برجسته شاغل در لیگ این کشور مبتلا به کرونا شدند اما هیچ دیداری در بوندسلیگا تاکنون با تعویق مواجه نشده است.

برچسب‌ها لیورپول مجارستان برلین لیگ قهرمانان اروپا بوداپست بوندسلیگا بریتانیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول مجارستان برلین لیورپول مجارستان برلین لیگ قهرمانان اروپا بوداپست بوندسلیگا بریتانیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است