Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

٩٩/١١/١٩

 

سلام. در خصوص قرعه کشی خودروها در فروش فوق العاده چرا فقط 3 روز برای پرداخت پول وقت داده میشه! خوب فقط دلال‌ها این میزان پول نقد دارند و مردم عادی برای تهیه آن چند روز حداقل وقت نیاز دارند. همین میشه که این خودروها کمتر دست مشتری واقعی میرسه... حداقل باید 7 تا 10 روز کاری برای تهیه پول زمان و وقت داد.  لطفا پیگیری فرمایید

 

قیمت ها باید معقول باشند تا از قاچاق آنها به خارج جلوگیری شود. قاچاق بنزین و گازاییل و گوشت و غیره .... بیشتر بخاطر اینست که قیمت پایینی دارند و در کشورهای دیگر قیمت آنها چندین برابر است، لذا راه را برای قاچاق و سوء استفاده ها باز میکند...

 

مجانی شدن اب وغیره دروغ محض است. بنده برای 40 روز فقط شش هزارتومان مصرفی داشتم برای ان هم فیش امده است.

 

مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق 1800000چگونه زندگی خودرا بگذرانند...بازی برق و گاز رایگان با جریمه کردن ناحق سایر مصرف کنندگان دزدی از جیب مردم  است چرا دولت از جیب مردم عروسی می گیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

امروز مجلس طرح شفافیت آرای نماینده گان را تصویب نکرد خواستم بگویم دادستانی باید بعنوان مدعی العموم وارد شود یعنی چه؟ قبل از انتخابات چنان حرف از حق و حقوق ملت می زنند و در باره شفافیت صحبت می کنند همچین که وارد مجلس میشوند از این رو به اون رو تغییر افکار می دهند  .ضمنا درمجلس باید رای متنع برچیده شود یا موافق یا مخالف متنع یعنی منافق.

 

برای ساختِ ساختمان ، قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آئین نامه اجرایی این قانون ، آئین نامه اجرایی ماده 33 همین قانون ، 22کتاب تحت عنوان 22 مبحث مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل ها و شیوه نامه های ساختمان داریم و وزارت کشور ،وزارت راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و بنیاد مسکن ، دستگاه های صادر کنندهد و ناظر هستند ولی من که هرچه دویدم که از تخلف در ساختمان جلوگیری کنم و 16 نامه نوشتم هیچ نتیجه ای نگرفتم ، تا بحال نتیجه ای نگرفتم . حتی دریغ از یک خط پاسخ کتبی و مستدل به اینجانب که براساس قانون اساسی ، سیاست های کلیی نظام اداری ، قانون ارتقای نظام اداری و مقابله با فساد ، قانون مدیریت خدمات کشورری و ابلاغیه منشور حقوق سهروندی !!! که باید ظرف یک ماه از درخواست متقاضی به او داده شود ، نگرفتم . البته اگر اراده و علاقه ای به اجرای قانون بود هزاران تخلف را در هزاران ساخت میشد دید ولی قانون برای روی کاغذ است نه اجرا .

 

ممکنه بفرمایید کسی که در شمال زمین  و باغ و حتی ویلا دارد و باید حداقل 2 ماه یکبار سر کشی کند چه کار  کنه ؟ یک سایت درست کردید برای درخواست مجوز تردد 10 روزه شماره ماشین دادم کسی حتی نگاهش نکرده از طرفی هم که میگید حضوری برای درخواست مراجعه نکنید . وقتی هم میگید تردد ممنوعه ما نمیخواهیم از قانون سرپیچی کنیم ( نه برای ترس از جریمه بلکه احترام به قانون ) . شنیدم میفرمایند عید هم اگر کسی بخواهد سفر کند باید رزرو اقامتگاه داشته باشد . یعنی ایا اقامت در هتل کم خطر تر از اقامت در محل ملکی خود فرد است ؟   تعداد اقامتگاه ها در شمال و غیره چه  میزانه ؟ نببینم حالا که مسافر نمیره آیا در شمال بیماری کمتر شده ؟ شما چرا قوانین سخت گیرانه را در داخل شهر ها و بازارهای شمال اجرا نمیکنید . ما که الان اونجا نیستیم .

 

جناب اقای روحانی، جنابعالی که با ان لبخند وعده مجانی شدن  مصرف برق دادی چرا همه ما را به تمسخر گرفته ایی! نه تنها اینگونه عمل نشد بلکه با تدبیر دولت تدبیر و امید!  بدون اطلاع رسانی و شفاف سازی به ناگاه کاشف بعمل امد کسانی که میزان مصرف انها از گذشته قدری بیشتر باشد جرایم انچنانی وضع فرموده اید. این بود مژده تان که مثلا به وعده امام عمل کردید،  شما ثابت کرده اید که برای رسیدن به هدفتان به هر وسیله ایی متمسک میشوید. چه از جان مان میخواهید. چرا با سخنان خودتان دشنه بر قلب نیم بسمل مان فرود میاورید. ما مردم طبقه ضعیف باید تاوان حقوق نجومی عالیجنابان را بدهیم. این رسم مملکت داری است. عاجزانه و ملتمسانه از شما استدعا میکنیم این چند صباح باقیمانده گوشه ایی بنشینید، سکوت کنید تا ما به فهم و شعور خود شک نکنیم. دست از سرمان بر دارید.جناب ادمین الف  بر ما منت بگذار و این درد نامه را به استحضار جناب روحانی برسان

 

قریب به یک ماه است که حدود دو هزار نفر از هم وطنان من جمله دختر اینجانب در انگلستان گیر افتاده و منتظر تصمیم گیری ستاد کرونا برای برقراری پرواز جهت برگرداندن اتباع ایرانی به کشور هستند.این مهم با رعایت پروتوکل ها کاملا قابل انجام است درست شبیه کاری که برای اتباعمان در ووهان چین انجام شد.سپاسگزار میشم دستور فرمایید پیگیری لازم با ستاد کرونا انجام شود.ارادتمند

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود