Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: بضاعت ما همین است. بازیکنان ما در دیدار امروز نه تمرکز داشتند و نه شرایط بدنی مناسب. امیدوارم در بازی بعدی بهتر باشیم.

به گزارش برنا، مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از شکست تیمش برابر فراز بام خائیز دهدشت گفت: به تیم فراز بام تبریک می‌گویم. از تیم ما انتظاری وجود ندارد چون متاسفانه بچه‌های ما تمرین نداشتند و در این مسابقات حضور یافتند و در همین جا تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعت ما همین است.  بازیکنان ما در دیدار امروز نه تمرکز داشتند و نه شرایط بدنی مناسب. امیدوارم در بازی بعدی بهتر باشیم.

ظهرابی ادامه داد: بازی به بازی پیش‌ می‌رویم. زغال‌سنگ طبس هم تیم خوبی است و ما‌ محکوم به جنگیدن و پیروز شدن هستیم‌. خوشبختانه روز به روز سطح لیگ بالاتر می‌رود. به دلیل شیوع کرونا بازیکنان سعی می‌کنند در هر مسابقه خود را بهتر کنند و برخی از تیم‌ها نیز بازیکنان خود را به دلیل کرونا در اختیار نداشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!

مهاجم سپاهان تنها طلایی‌پوشی بود که با نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد.

طرفداری | تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در حالی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که ظرفیت قابل اسکان استادیوم تکمیل شده است.

هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان سپاهان، شعارهای تندی علیه طلایی‌پوشان سر دادند.

از بین بازیکنان سپاهان مانند فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، تنها مغانلو در مراسم آغازین بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

هواداران پرسپولیس با پرچم‌های بزرگ و کوچک خود، نمای زیبایی در مراسم آغازین بازی خلق کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)