Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفاتی از توزیع حدود ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بین اقشار کم برخوردار انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، هشتمین روز از گرامی داشت دهه فجر با افتتاح پروژه هایی در شهرستان بندرانزلی همراه بود.

 

 «مهدی صفاتی» امروز (یکشنبه، 19 بهمن ) در حاشیه افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی، متراژ واحد مسکونی مذکور را 50 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای احداث این بنای مسکونی 40 میلیون تومان از محل اعتبارات بهزیستی و 160 میلیون تومان از اعتبارات خیرین بسیجی، گروه های جهادی و سپاه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی تصریح کرد: مراحل احداث بنای مذکور که با همکاری سپاه و بهزیستی انزلی انجام شد چهار ماه طول کشید و سرنجام این بنا در اختیار مددجوی تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت.

 

وی در ادامه از توزیع حدود 500 بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بین اقشار کم برخوردار انزلی خبر داد و افزود: ارزش ریالی این اقلام که شامل برنج، روغن، حبوبات، رب ، ماکارونی ، مرغ و ... می شود 350 هزار تومان می باشد .

 

وی با اشاره به برگزاری رژه موتوروی و خودرویی در 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به همین مناسبت جشنی در مسجد موسی ابن جعفر کوی انصارالحسین بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

 

صفاتی اجرای طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان بین اقشار کم برخوردار در روستای آبکنار، محله نیمه شعبان و پایگاه شهری امیرالمونین و محفل انس با قرآن کریم را از برنامه های سپاه ناحیه انزلی در دهه فجر اعلام کرد.

 

4 پروژه عمران روستایی در انزلی افتتاح شد

 چهار پروژه عمران روستایی در روستاهای بشمن، سنگاچین بالا، سنگاچین پایین و رودپشت افتتاح شد.

 

«رضا بلند پایه» امروز (یکشنبه، 19 بهمن) به مقاوم سازی یک واحد مسکونی در روستای سنگاچین نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح هادی روستای رودپشت شامل اجرای جدول و کانیوو و جوی بتنی در دوطرف مسیر ورودی روستا و به طول ۵۰۰متر بالغ بر ۱۵۴میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انزلی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و هدایت آبهای سطحی ورودی این روستاها اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: برای مقاوم سازی ۲ هزار و پانصد و پنجاه امین واحد مسکونی مقاوم سازی روستایی تا سقف ۵۰میلیون تومان با نرخ سود پنج درصد پرداخت شده که بازپرداخت آن ۱۳ ساله است .

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح پروژه های دهه فجر برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر ستاد دهه فجر واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان