Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق سرخ ها معتقد است یورگن کلوپ در آینده ای نزدیک به زادگاهش برمی گردد.

جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول می گوید بعد از ناراحتی های به وجود آمده به خاطر سیاست های نقل و انتقالاتی سران لیورپول، شاید بایرن مونیخ بتواند کلوپ را برای پیوستن به این تیم آلمانی وسوسه کند. 

لیورپول در مسابقات این فصل درگیر بحران مصدومیت بوده است و بازیکنانی نظیر فن دایک، ماتیپ و گومز به خاطر مصدومیت برای مدت زمانی طولانی از میادین دور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این اتفاق، دست کلوپ برای انتخاب ترکیب بسته است و همین موضوع باعث شده قرمزها در مسابقات این فصل ثبات نداشته باشند.

لیورپول در روز آخر نقل و انتقلات توانست بن دیویس و اوزان کاباک را به خدمت بگیرد اما گفته می شود سران لیورپول تا قبل از قبول کمبود نیرو در خط دفاع بیش از حد تعلل کرده اند. خود کلوپ هم گفته بود که این زمینه قدرتی ندارد و کس دیگری در زمینه نقل و انتقلات تصمیم می گیرد و وضعیت همیشه همین طور بوده است.

حال جیمی ردنپ می گوید که صحبت های کلوپ در مورد نقل و انتقالات برای او تعجب آور بوده است و شاید همین اتفاق باعث شود کلوپ بخواهد در آینده ای نزدیک برای مربیگری به زادگاهش برگردد. او در این باره گفت:

به نظرم حرف های یورگن خیلی جالب بود. حس کردم خیلی ناراحت است چرا که به بازیکن جدید نیاز داشت اما مشکل این بود که لیورپول نمی توانست کسی را بخرد که در سطح ویرجیل فن دایک باشد. نمی توان با علم به این که بازیکن مصدومتان به زودی برمی گردد 50 تا 60 میلیون پوند برای خرید یک بازیکن جدید خرج کنید چرا که خود این کار مشکلات بیشتری ایجاد می کند. صحبت های یورگن تعجب آور بود و شاید او در چند سال آینده بخواهد لیورپول را برای هدایت تیمی مثل بایرن مونیخ ترک کند. بایرن همیشه مقصدی جذاب برای بازیکنان و مربیان آلمانی بوده است. به نظرم اگر چه او در حال حاضر ناراحت است اما وقتی تمام بازیکنان مصدوم در پایان فصل برگردند، حال کلوپ هم بهتر خواهد شد.

 

اخبار داغ 

میناوند و انصاریان کجا کرونا گرفتند؟ | داستان مهمانی سفره خانه سنتی حوالی پل صدر چیست؟ تجمع استقلالی ها مقابل ساختمان باشگاه تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران لیونل مسی بهترین بازیکن مرد دهه اخیر از نگاه IFFHS بانوی رئالی؛ سریعترین هت تریک سال، سه دقیقه سه گل

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است