Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که در جشنواره فجر امسال با فیلم «منصور» حضور دارد، درباره نقش خود در این اثر سینمایی به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نقشی که من در این فیلم بازی کردم، یک شخصیت واقعی بود. نقشی بسیار کوتاه، اما قطری؛ به این معنا که نقش مقابل شهید ستاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاراکتری که من بازی کردم، عامل مواجهه و مقابله با شهید ستاری برای نرسیدن به نتیجه به نظر می‌رسید و با اینکه کوتاه بود و متری نبود، قطری بود و بر روند قصه تاثیر گذاشت.

این بازیگر درباره پرداخت به قهرمان‌های ملی در آثار هنری و سینما اظهار کرد: خوشحالم از اینکه در این جشنواره، در چند فیلم به قهرمان‌پردازی و قهرمان‌پروری توجه شد. خیلی خوشحالم از اینکه فیلمی درباره شهید ستاری ساخته شد ولی باید پذیرفت امکانات برای قهرمان‌سازی در سینمای ما کم است.

هاشمی افزود: من وقتی از علی غفاری (کارگردان فیلم منصور) شنیدم که امکانات کافی برای ساخت این فیلم نداشته، متأسف شدم که چرا نهاد‌های مدعی حداقل برای خودشان اعتبارسازی نمی‌کنند؟! ما این همه شخصیت و قهرمان داریم. این نهاد‌ها حداقل می‌توانند پشتوانه ساخت آثار سینمایی درباره قهرمانان ملی شوند و اعتبار بیشتر برای خود بسازند.

او در پایان درباره شخصیت پردازی و ایفای نقش بازیگر شهید ستاری در فیلم «منصور» هم گفت: حسن قصابیان بازیگر خیلی خوبی است و به نظرم خیلی خوب نقش شهید ستاری را بازی کرد. بازی شیرین او به دل می‌نشست و فیلمنامه هم تا حدی توان پردازش و قدرت نمایی این نقش را فراهم کرد. به هر حال، فیلمنامه در سینمای ایران همواره نقص‌های خود را دارد. شاید اگر در فیلم «منصور» به نحوه شهادت او هم می‌رسیدیم، بیشتر نقاط پنهان زندگی و کار این شخصیت برجسته ملی را می‌شناختیم. آنچه ما از زندگی این شهید دیدیم، قطره‌ای از یک اقیانوس بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید جواد هاشمی شهید ستاری جشنواره فیلم فجر شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج