Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست رسانه‌ای «تی تی» امشب در سینمای رسانه واقع در برج میلاد برگزار شد.

آیدا پناهنده کارگردان فیلم «تی تی» درباره شخصیت امیر ارسلان گفت که این شخصیت هم شر است، هم خصایص مثبت هم دارد و شاید آدمترین فرد قصه من است. 

ارسلان امیری نویسنده فیلمنامه و همسر کارگردان به مزاح گفت: چاره‌ای جز ادامه این همکاری ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز شاکردوست بازیگر نقش «تی تی» گفت: تکنیک تا حدی در بازیگری اثرگذار است اما برای باورپذیر شدن یک نقش باید با آن زندگی کرد.

هوتن شکیبا درباره اینکه آیا قصد بازی در نقش‌های کمدی را دارد یا خیر، گفت: من کمدی را خیلی دوست دارم اما ترجیحم نقش‌هایی است که چالش داشته باشد.

وی درباه اینکه آیا شانس دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دارد، پاسخ داد: قطعا این جایزه برایم ارزشمند است، خوشحالم که جشنواره امسال برگزار می‌شود و امیدوارم هر فضایی که در جشنواره خواهد بود، این فضا باشد که بتوان در آن کار کرد.

هیلدا کردبچه بازیگر خردسال فیلم هم گفت که امیدوار است دوباره با خانم پناهنده همکاری کند. او یک. نقاشی هم کشیده بود که به هوتن شکیبا تقدیم کرد.

سودابه جعفرزاده دیگر بازیگر فیلم با اشاره به حضور در فیلم‌های قبلی آیدا پناهنده گفت: تجربه آموزنده‌ای از همکاری با ایشان دارم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم تی تی الناز شاکردوست هوتن شکیبا آیدا پناهنده ارسلان امیری جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟