Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، عدالت حاجی‌پور گفت:تهیه و تدوین کتاب تاریخ مشاهیر و مفاخر شهرستان کلیبر و بزرگداشت آن‌ها یکی از باید‌های توسعه در حوزه‌ی فرهنگ، هنر و ادبیات شهرستان است و فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و هم‌افزایی فعالان این حوزه اقدام کند.

او افزود:قره‌داغ مهد ظهور هنرمندان، شعرا، ادبا و مفاخر بزرگی است که در تمدن دیرین و برجسته‌ی این خطه از سرزمین‌های اسلامی صاحب نقش و جایگاه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثبت ادبیات شفاهی منطقه که شعرا و آشیق‌ها، سینه به سینه آن را نقل کرده‌اند، اقدام فوری صورت گیرد.

 اوابراز داشت:بهره‌مندی از ظرفیت جشنواره‌های هنری در رونق گردشگری و برجسته‌تر شدن نقش هنر و هنرمندان در توسعه‌ی پایدار منطقه دنبال می‌شود.

فرماندار کلیبر سپس گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط ایجاد نمایشگاه و بازارچه‌های دائمی آثار هنری و صنایع دستی را با جدیت پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان تدوین کتاب مفاخر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»