Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدتقی امیری خراسانی عصر روز یکشنبه همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح خانه ورزش روستای سعادت‌آباد از توابع جرقویه اصفهان افزود: جای بسی خوشحالی است که اکنون در بسیاری از روستاها، اماکن و خانه‌های ورزشی دایر است.

وی یکی از جنبه‌های جذاب و پرافتخار برای جامعه ورزشی در ایجاد خانه‌های ورزشی در روستاها، آمیخته شدن مباحث ورزشی با فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی افزود: روستای سعادت‌آباد ماهیت مذهبی و گردشگری دارد و براین اساس می‌توان به غیر از مسابقات ورزشی، جشنواره‌های ویژه‌ای نیز برای حضور عموم از سراسر کشور در این روستا ترتیب داد.

به گفته وی باید تدابیری اندیشیده شود تا خانه‌های ورزش روستایی بتواند جایگاهی برای پرورش و تحویل قهرمانان آینده در تمام سنین به کشور باشد.

امیری خراسانی یادآور شد: امید است بتوان با تربیت مربیانی قوی در خانه‌های ورزش روستایی به ترویج و ترغیب افراد بومی در عرصه‌ ورزش پرداخت و شاهد سلامتی و شادابی در بین تمام اقشار جامعه باشیم.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان: هدف از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستاها است.

مهدی اسدی افزود: ما در سال ۹۲ برای اولین بار در کشور به صورت آزامایشی خانه ورزش را در روستای ازران بخش برزک شهرستان کاشان تجهیز و راه اندازی کردیم.
وی ادامه داد: تا کنون با احتساب  ۲۲ خانه‌ امروز در مجموع ۵۵۲ باب خانه ورزش روستایی در استان تجهیز و راه اندازی شده است.
به گفته رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان این ۲۲ باب خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های سمیرم، فریدن، بویین و میاندشت، نایین، اردستان، اصفهان، فلاورجان و گلپایگان استان اصفهان تجهیز می‌شود.
وی در خصوص تجهیزات اهدایی به خانه‌های ورزش گفت: تشک تاتامی، میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت از جمله تجهیزاتی است که در اختیار این خانه‌های ورزش قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در سفر یکروزه به اصفهان در آیین بدرقه تجهیزات ۲۲ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان حضور یافت.

 بر پایه نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت استان اصفهان پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفر متشکل از یک میلیون و ۶۰۸ خانوار است که از این تعداد ۱۹۶ هزار خانوار روستایی هستند.

اصفهان افزون بر ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

بخش جرقویه علیا در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افتتاح طرح اصفهان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افتتاح طرح اصفهان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افتتاح طرح اصفهان دهه فجر اخبار کنکور ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خانه های ورزش روستایی خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد