Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن پیرامون قطع همکاری با رحمان رضایی گفت: شرایطی پیش آمد که قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان تصمیم به قطع همکاری گرفته شد و با توجه به این که داور یک گل سالم ذوب آهن را مردود اعلام کرد؛ مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند این بازی را برد به حساب آورند و با برد نساجی به اعتماد به نفس کافی رسیدند تا این که بعد از شکست مقابل سپاهان تصمیم به پایان همکاری گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه جای دنیا مرسوم است و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، یعنی نیاز به شوک دارد که ما این کار را انجام دادیم. این نکته را عرض کنم که این اتفاق می‌توانست هفته ششم یا هفتم لیگ برتر فوتبال بیفتد؛ اما هیئت مدیره فرصت زیادی به رحمان رضایی داد که متاسفانه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این که چرا این تیم در چند سال گذشته در پایین جدول قرار دارد و برای نیفتادن می‌جنگد، عنوان کرد: بخشی به تغییر مدیریت و بخشی از آن به از دست دادن بازیکنان کلیدی که از تیم جدا شده اند، بر می گردد.

پیشکسوت ذوب آهن پیرامون مصاحبه رحمان رضایی علیه کربکندی و گزینه‌های احتمالی سرمربیگری ذوب آهن گفت: از آن روز که رحمان رضایی مصاحبه کرده است تا الان جواب او را ندادم؛ چون اگر جوابش را می‌دادم ذوب آهن لطمه می‌خورد و از این کار امتناع کردم.

او افزود: از روز اول که رحمان رضایی به ذوب آهن پیوست؛ من در باشگاه نبودم که موافق یا مخالف حضور ایشان باشم و بعد از این که تمرین ابتدای فصل شروع شد و تیم شکل گرفت، من به عضویت هیئت مدیره در آمدم و تاکید می‌کنم زمان انتخاب سرمربی در ابتدای فصل، اصلا و ابدا هیچ گونه دخالتی در کار ذوب آهن نداشتم. بعد از بیانیه‌ای که از سوی هیئت مدیره تنظیم شده بود، من به عنوان سخنگوی باشگاه وظیفه داشتم مصوبات هیئت مدیره را اعلام کنم. اشتباه رحمان رضایی این بود که فکر می‌کرد مصوبه را من تنظیم کرده ام و اعلام آن هم برعهده‌ من است. در حالی که به من دستور داده می شد که رسانه‌ای شود و آن را رسانه‌ای می کردم.

کربکندی در ادامه افزود: رحمان رضایی اخلاق را زیر پا گذاشت، حرف‌هایی زد و توهین‌هایی به من کرد که به خاطر ذوب آهن گذشت کردم و سعی کردم در این دعوا رو در رو قرار نگیرم.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن در پاسخ به این که گزینه‌های جانشینی رضایی مشخص شده یا خیر و این که مشخصا در بازی با مس رفسنجان مربی موقت بر روی نیمکت خواهد نشست یا سرمربی انتخاب می‌شود، تاکید کرد: با ۳ یا ۴ گزینه در حال مذاکره هستیم و هیچ کدام قطعی نشده اند. قبل از این هم با هیچ مربی صحبت نکرده بودیم و قرار بر این بود که اگر تیم نتیجه گرفت، دست به تغییر سرمربی نزنیم.

رسول کربکندی تصریح کرد: کمیته فنی نظر نهایی را پیرامون انتخاب یکی از این ۳ گزینه که اسمی از آن‌ها نمی توانم بیاورم می‌دهد.

وی در ادامه در خصوص این که ساکت الهامی و علیرضا منصوریان جزء گزینه‌های ذوب آهن هستند یا خیر، گفت: اگر می‌خواستم اسم بیاورم که همان ابتدا گزینه‌های مد نظر باشگاه را اعلام می کردم؛ نمی‌توانم اسمی بیاورم.

کربکندی پیرامون احتمال حضور خودش به عنوان سرمربی گفت: امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد. از روزی که به ذوب آهن برگشتم تحت هیچ شرایطی فکر مربیگری در سر ندارم و قبول نمی کنم. هر کادر فنی که انتخاب می‌شوند، باید بتوانند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند و آقا بالا سر برای آن ها نباید در نظر بگیریم که فردا اگر نتیجه نگرفتند، ضعفشان را توجیه نکنند.

او درباره دلیل استفاده از لفظ پدر خوانده توسط رحمان رضایی، بیان داد: من به او فقط یک جمله گفتم که اصلا تفکر مربیگری ندارم و تنها می توانم تجربیاتم را در اختیارت قرار دهم که اگر تمایل داشتی، می‌توانی از تجربیات من استفاده کنی و از آن جا که تشخیص دادم دوست ندارند از تجربیات من استفاده کنند، حتی به مباحث فنی نزدیک نشدم.

بیشتر بخوانید

مربی سابق آبی پوشان چمدان هایش را برای سفر به اصفهان می‌بندد؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی رحمان رضایی هیئت مدیره ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین حذف پرسپولیس از جام حذفی در یک دهه اخیر با شکست مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد. اتفاقی که پس از سال‌های طولانی اتفاق افتاده است.

جالب آنکه از هشت شکست پرسپولیس در جام حذفی در یک دهه اخیر، شش مورد در ضربات پنالتی رقم خورده است که در نوع خود آمار جالب توجهی است.

این تیم در جام حذفی فصل ۹۳-۱۳۹۲ با شکست در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان در اهواز از این جام کنار رفت. سه فصل بعد از آن بود که شاگردان برانکو در شیراز مقابل تیم لیگ دویی قشقایی باز هم در ضربات پنالتی شکست خوردند و در اولین مرحله از جام حذف شدند. یک فصل بعد از آن نیز بار دیگر‌ پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی این بار مقابل صنعت نفت آبادان با جام حذفی وداع کردند.

سه سال گذشت تا اینکه این بار شاهد دربی جام حذفی بعد از ۹ سال بودیم در نیمه نهایی بودیم. دربی‌ای که بعد از تساوی ۲ بر ۲ کار به ضربات پنالتی کشید و حکم صعود شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی امضا شد.

اتفاقی که یک سال بعد نیز رخ داد و باز هم آبی‌ها موفق به حذف پرسپولیس این بار در مرحله یک چهارم رخ داد. سرانجام در بازی مقابل آلومینیوم و بعد از سه سال، بار دیگر پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت تا طلسم پنالتی‌ها همچنان گریبان‌گیر سرخپوشان باشد.

دیگر خبرها

  • کافی است انسان باشد!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟