Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:57:37 GMT

نیروی هوایی مظهر افتخار و خودباوری

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۰۷۲۷

نیروی هوایی مظهر افتخار و خودباوری

جانفشانی ها و رشادت های نیروی هوایی ارتش مظهر افتخار و عزت ایرانیان و مایه اقتدار و خوباوری در عرصه بین الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، 19 بهمن سالروز تشکیل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به گفته مقام معظم این روز یکی از شگفتی‌سازی‌های مهم و از عوامل اصلی پیروزی انقلاب و همچنین نشان‌دهنده خطای محاسباتی آمریکایی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی همراه با سیاست های نظام و با روحیه ولایت مداری و مردمی وارد صحنه شد و رشادت های زیادی را از خود به جای گذاشته است.

 

جانفشانی ها و رشادت های این یگان نظامی در 42 سال انقلاب مظهر افتخار و عزت ایرانیان و مایه اقتدار و خوباوری در عرصه بین الملل بوده و این مسیر تا زمان حکومت جهانی مهدوی ادامه دارد.

آموزش خلبانان و توسعه زیرساخت های نظامی در این حوزه از دستاوردهای آنان است که موجب استقلال و کاهش وابستگی ها شده که این روزها باید قدردان تلاش های خلبانان و نیروهای نظامی در پایگاه های هوایی باشیم.

 

خلبانان ایرانی با روحیه خودباوری بر مسیر توسعه و پیشرفت آسمان ها را می گذرانند و مانع از جولان دهی دشمنان می شوند که در تامین امنیت 100 درصدی آسمان نیروی پدافند هوایی نیز دوشادوش آنان در حرکت است.

 

*پیشرفت های نظامی نیروی هوایی دستاورد نظام

همسو با پیشرفت های مختلفی که در بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی در کشور رخ داده، یگان های نظامی نیز در حال تکاپو بوده اند که نیروی هوایی ارتش نیز در این راستا به دستاوردهای زیادی رسیده است.

 

آموزش نیروی انسانی توانمند، کارآمد  و متعهد و همچنین تولید تجهیزات نظامی و امکانات هوابردی مایه افتخار و پیشرفت کشور بوده و عزت آفرینی برای ملت ایران داشته است.

 

جت جنگنده کوثر، تجهیزات الکترونیکی پیشرفته،  جت جنگنده صاعقه و جنگنده‌های نسل پنجمی از افتخارات و تولیدات در این حوزه است

 

*توان نظامی نیروی هوایی لرزه به جان دشمن انداخته است

 

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: پیشرفت های کشورمان مایه ترس و وحشت دشمنان است و همین موضوع موجب شده که آنان همواره علیه نظام تهدید و تحریم هایی داشته باشند.

 

امیرسرتیپ خلبان «سعید فتاح» ادامه داد: پیشرفت های نظامی کشورمان یکی از ظرفیت های مهم و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده که این اقدامات لرزه به جان دشمن انداخته است.

 

وی خودباوری، اتکا به توان داخلی و بهره گیری از دانش و مهارت جوانان ایرانی را از مولفه های مهم پیشرفت بیان کرد و گفت: نیروی هوایی ارتش از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن روحیه مردمی، خودباوری و اقتدار خود را حفظ کرده است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز نیروی هوایی ارتش انقلاب اسلامی اصفهان نیروی هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به‌صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، افزود: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند؛ به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد؛ به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیرو‌های انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم