Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:37:01 GMT

ترمز رشد ارزهای دیجیتال کشیده شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۶۴۷

ترمز رشد ارزهای دیجیتال کشیده شد؟

به گزارش سی ان بی سی، برای دومین روز متوالی بیشتر ارزهای دیجیتالی دچار ریزش شدند که در بین ارزهای اصلی ریزش اتریوم و بایننس کوین از سایر ارزهای بیشتر بود. از سوی دیگر اما حمایت مجدد ایلان ماسک از دوج کوین باعث صعود عجیب این ارز شد تا بدین ترتیب یک قله تاریخی جدید ثبت شود. از طرف دیگر در نیجریه که بزرگ ترین اقتصاد آفریقا محسوب می شود دولت در دستوری عجیب هرگونه معامله ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام کرد و به بانک ها وصرافی ها هشدار داد به شدت با تخلف در این زمینه برخود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با افزایش مقبولیت رمزارزها، شهردار شهر میامی آمریکا از امکان پرداخت حقوق کارکنان سازمان متبوعش با بیت کوین خبر داده است. پیش از این نیز ایلان ماسک به تمجید از بیت‌کوین روی آورده و در اظهار نظر کم سابقه ای گفته است فکر می کند بیت‌کوین به زودی به مقبولیت عمومی گسترده ای خواهد رسید. وی بیت‌کوین را ابتکاری بسیار خوب خوانده که آن را دیر کشف کرده است.

هند که به دلیل جمعیت بالای خود یکی از بازارهای اصلی ارزهای دیجیتالی در جهان محسوب می شود در حال بررسی طرحی است که در صورت تصویب آن در مجلس، خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام و دولت را موظف می کند تا چارچوبی برای توسعه ارز دیجیتالی ملی این کشور فراهم کند. ممنوعیت پیشنهادی شامل تمام ارزهای دیجیتالی خصوصی می شود مگر موارد خاصی که بانک مرکزی هند ادامه قانونی باقی ماندن معاملات آن ها را ضروری تشخیص دهد.  

 مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۰۶۲ میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲ درصد بیشتر شده است.  در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.  بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

بروزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ۱۳ ظهر به وقت شرقی) / این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۳۸ هزار و ۳۴۴.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۰۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۵۸۰.۴۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۹۸ درصد کاهش 

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۴- کاردانو

قیمت: ۰.۶۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸۲.۸۸ درصد افزایش

۵- ریپل

قیمت: ۰.۴۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵ درصد کاهش

۶- پولکا دوت

قیمت: ۱۹.۵۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۱۹ درصد افزایش

۷- بایننس کوین

قیمت: ۶۸.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۶۵ درصد افزایش

۸- لایت کوین

قیمت: ۱۵۰.۳۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۴۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۵۴ درصد افزایش

۹- چین لینک

قیمت: ۲۴.۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۵۴ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۰۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳۳.۴۶ درصد افزایش

پربیننده ترین قیمت دلار ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۰بهمن/ تیر معامله‌گران بازار ارز به هدف نخورد پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۱۹بهمن/ مقاومت بازارساز در تثبیت کانال ۲۳هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا تا فردا ۲۰بهمن/ تردید معامله‌گران در خرید و فروش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال ارزهای دیجیتالی درصد افزایش قیمت دلار کوین قیمت بیت کوین ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد

به گزارش پارس نیوز، در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت