Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: تا امروز ۵۵۲ خانه ورزش روستایی در ۵۵۲ روستای استان اصفهان تجهیز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مهدی اسدی در جمع خبرنگاران درباره اعزام کاروان اهدایی وسایل ورزشی برای تجهیز 22 باب خانه‌ ورزش روستایی استان اظهار داشت: تا امروز 552 خانه ورزش روستایی در 552 روستای استان اصفهان را تجهیز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجهیز هر خانه ورزش روستایی بیش از 20 میلیون تومان هزینه داشته است، افزود: دستگاه‌هایی مانند استانداری اصفهان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران استان، باشگاه ذوب‌آهن و سایر بخش‌ها برای تجهیز این خانه‌ها به هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کمک کرده‌اند.

رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به افزایش سرانه ورزش در استان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تقویت هرچه بیشتر ورزش در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

خیرین برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان اصفهان وسایل ورزشی اهداء کردند دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد 40 خانه ورزش روستایی در یزد ساخته می‌شود

همچنین رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در مراسم بدرقه کاروان اهدایی وسایل ورزشی برای تجهیز 22 باب خانه‌ ورزش روستایی استان گفت: این 22 خانه ورزش روستایی در آستانه 22 بهمن ماه و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجهیز می‌شود.

وحید رجبی بیان کرد: همچنین امروز تفاهم‌نامه‌ای میان هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان و مرکز تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در پایگاه‌های بسیج مناطق محروم و آموزش نیروهای بسیجی برای داوری و مربی‌گری بازی‌های بومی و محلی به امضا رسید تا سال آینده زندگی بانشاط و همراه با سلامتی برای ساکنان روستاها و مناطق کمتر برخوردار استان فراهم آورند.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستایی و بازی های بومی محلی استان خانه ورزش روستایی استان اصفهان برای تجهیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد