Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین اشرفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش حضور مردم در مساجد شد، اظهار کرد: با وجود این وضعیت مسجدی ها در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی بیش از دوره شیوع این ویروس به نیازمندان کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، تهرانپارس، چهارراه اشراق) افزود: کمک مومنانه مسجدی ها به نیازمدان در دوره کرونا همزمان با مناسبت های مختلف گسترش می یابد که در همین راستا این خدمت رسانی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است.

 

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) به نیازمندان که با شیوع ویروس کرونا گسترش یافت، همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب ادامه می یابد که شامل توزیع 100 بسته ارزاق و بهداشتی است.

 

اشرفی در ادامه به برگزاری مراسم گرامی داشت آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در روز سه شنبه، 21 بهمن و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، گفت: این مرحوم زندگی خود را وقف اشاعه معارف قرآن کریم و چهارده معصوم (ع)، پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کردند و در این راستا همواره از ظرفیت مساجد استفاده کردند.

 

وی در ادامه به برگزاری برنامه نماز جماعت و سایر برنامه ها در مناسبت های مختلف در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره و اظهار کرد: تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا وظیفه همگان است و ما در این مسجد کاملا از مصوبات این ستاد ملی اطاعات کردیم، هرچند خدمت رسانی به نیازمندان و برگزاری برنامه ها به صورت مجازی را طی دوره شیوع ویروس کرونا فراموش نکردیم.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ایام الله دهه فجر مساجد مسجد حضرت سیدالشهدا چهل و دومین سالگرد شیوع ویروس کرونا کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!

جود برابر بایرن مونیخ کمتر از انتظارات ظاهر شد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جود بلینگام که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای این جدال قرار گرفته بود، عملکرد چندان خوبی برابر بایرن مونیخ نداشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکا مودریچ داد.

بر اساس داده‌های آماری، این برای اولین بار نبود که بلینگام برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود و در کسب پیروزی و حتی به ثمر رساندن گل برابر این تیم، ناکام می‌ماند. ستاره انگلیسی قبلا ۸ مرتبه دیگر با پیراهن دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته و هیچگاه نتوانسته بود طعم پیروزی برابر این تیم را بچشد. باید دید در بازی برگشت، رئال مادرید می‌تواند با کسب پیروزی برابر شاگردان توخل به رکورد منفی بلینگام پایان دهد یا خیر.

آمار جود بلینگام برابر بایرن مونیخ ۹ بازی 7 شکست ۲ تساوی ۳ پاس گل ۰ گل زده ناکامی جود بلینگام در کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید