Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-09@14:31:44 GMT

«اسپوتنیک-وی»، ایمن‌ترین واکسن جهان است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۴۶۷

«اسپوتنیک-وی»، ایمن‌ترین واکسن جهان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز یک شنبه به وقت محلی تاکید کرد که واکسن روسی اسپوتنیک-وی ایمنترین واکسن جهان است.    مادورو در اظهاراتش در جمع مقامات بهداشتی ونزوئلا گفت: واکسن اسپوتنیک ایمنترین است و سطح بالایی از حفاظت در برابر ویروس کرونا را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مادورو پیش از این نیز از موثر بودن 100 درصدی این واکسن در برابر کووید-19 سخن گفته بود. 
ونزوئلا از اولین کشورهایی بود که با روسیه برای واردات واکسن اسپوتنیک قرارداد بست و قرار است 10 میلیون نفر از مردم ونزوئلا با واکسن اسپوتنیک واکسینه شوند.    رئیس جمهور ونزوئلا در مهرماه پس از ورود اولین محموله واکسن روسی در توئیتر خود نوشته بود، «واکسن "اسپوتنیک-5" دیگر به اینجا رسیده است! ما نخستین کشور در نیمکره غربی هستیم که مرحله سوم آزمایشات بالینی به روی این واکسن روسی علیه ویروس کرونا را آغاز کرده‌ایم.  من به نمایندگی از مردم ونزوئلا، از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و مردم روسیه برای اثبات همبستگی خود با کشور ما تشکر می کنم.»   صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اخیرا اعلام کرد، انتظار می‌رود تا پایان هفته آینده، واکسن کووید 19 اسپوتنیک-وی در 25 کشور جهان ثبت شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا اسپوتنیک وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز

شانا _ گروه فیلم: نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) با حضور غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

دریافت 32 MB

دیگر خبرها

  • آغاز رژه «روز پیروزی» در میدان سرخ مسکو زیر بارش برف
  • جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از سراسر جهان
  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • مهم‌ترین اخبار اجتماعی جهان در هفته گذشته
  • جهان در شوک اتمی: روسیه و چین در ماه، پایگاه هسته‌ای می‌سازند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • ۵ نیروی هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴؛ از تفنگداران دریایی آمریکا تا نیروی هوایی روسیه (+عکس)
  • گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟