Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «سعید زرندی» افزود: بررسی انجام شده در این مدت از ۴۰ محصول منتخب و اصلی بخش صنعت و معدن ۲۷ محصول افزایش و ۱۳ قلم کالا کاهش تولید داشتند.

وی گفت: آمار مورد بررسی گویای آن است که در صنایع مرتبط با لوازم‌خانگی ۴۰ درصد، شمش آلومینیوم ۵۰ درصد، لاستیک خودرو ۲۲ درصد، خودرو سواری ۱۴ درصد و سیمان ۱۳ درصد رشد تولید، همچنین در روغن ساخته شده نباتی ۱۸ درصد، سموم دفع آفات نباتی ۱۳ درصد، چرم ۱۳ درصد و اتوبوس ۱۰ درصد کاهش تولید به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت اضافه کرد: ۱۰ ماهه امسال ۷۸۰ پروانه اکتشاف، ۴۲۵ گواهی کشف، ۵۰۰ پروانه بهره‌برداری معدنی، ۵۱۴ هزار پروانه صنفی،۲۷ هزار نماد اعتماد الکترونیکی و ۱۹۷ هزار گواهی امضای الکترونیکی صادر شد.

زرندی توضیح ‌داد: تصویب ۱۰۴ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با بیش از ۳۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، در هیات سرمایه‌گذاری خارجی، از دیگر دستاوردهای این دوره زمانی است.

به گزارش ایرنا، مهمترین برنامه‌های سال جهش تولید بخش صنعت، معدن و تجارت در هفت محور و ۴۰ برنامه، ابلاغ شده است.

برچسب‌ها سعید زرندی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی جهش تولید علیرضا رزم حسینی آلومینیوم پروانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید زرندی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید سعید زرندی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توسعه ایران توسعه اقتصادی جهش تولید علیرضا رزم حسینی آلومینیوم پروانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی

جعفر فرشچی‌طوسی دراین‌باره گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی " چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی‌طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند، عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وجود واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان و صادرات‌گرا و نیز نوع کیفیت کالا‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشور‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری را برای ورود محصولات داخلی خراسان‌رضوی به بازار‌های بین‌المللی فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری