Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-05@21:36:54 GMT

تصاویر شوکه کننده جراحی بینی بازیگر زن معروف چینی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۳۲۴۷

تصاویر شوکه کننده جراحی بینی بازیگر زن معروف چینی

گائولیان لیئو، بازیگر چینی تصاویری شوکه کننده از جراحی بینی خود را به منظور هشدار در مورد انجام عمل های زیبایی در کلینیک های غیرمجاز منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز، گائولیان لیئو بازیگر و خواننده معروف چینی پرده از غیبت چند ماهه خود از انظار عمومی در این کشور برداشت. او با انتشار تصاویری شوکه کننده از جراحی بینی خود در فضای مجازی، ضمن اشاره به دلیل این غیبت خود به هوادارانش در مورد جراحی بینی در کلینیک های غیرمجاز هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این در حالی بود که بنا به گزارش بی‌بی‌سی قبل از این حادثه خانم لیئو چیزی شبیه به یک ستاره در حال ظهور در این کشور بود. خانم لیئو روز سه شنبه با انتشار این تصاویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی محلی چین (ویبو) نوشت که در ماه اکتبر یک دوست، جراح پلاستیک در گوانژو را به او معرفی کرد. او در بیمارستان جراحی بینی انجام داد و موجب نکروز بینی (سیاه شدن) شد، بدین معنی که بافت نوک بینی او از بین رفت.

البته این بازیگر جوان گفت فکر می‌کند با یک اصلاح کوچک بینی او به پیشرفت حرفه‌ای او کمک کند. وی نوشت بعدا متوجه شده است که این بیمارستان جراحی پلاستیک، صلاحیت لازم برای انجام جراحی زیبایی را نداشته است. او نوشت که این جراحی ۴ ساعته یک کابوس در زندگی‌اش بوده است.

در یکی از تصاویری که لیئو در صفحه اش با ۵ میلیون فالور منتشر کرده نوک بینی او را در حالی که کاملا سیاه شده نشان می‌دهد. این تصاویر تکان دهنده بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی چین به صورت گسترده منتشر شد تاجایی که یک هشتک برای آن ساخته شد و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. بسیاری از کاربران خواستار نظارت بر کلینیک های انجام عمل جراحی زیبایی در این کشور شدند.

گفتنی است؛ در حالی که این بازیگر قرارداد خود برای بازی در فیلم دو درامز را لغو کرده گفته می‌شود آسیب وارد شده به بینی وی دست کم یک سال او را از هرگونه فعالیت هنری محروم خواهد کرد.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم