Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی عسگری، معاون منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در نشست خبری تشریح آخرین وضعیت سهام عدالت با بیان اینکه انتخابات مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت در ۲۰ اسفند برگزار می‌شود، گفت: طی سه سال گذشته ۱۲۷ هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت برای بیش از ۴۱ میلیون سهامدار عدالت واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شرکت در انتخاب هیأت مدیره شرکتهای استانی سهام عدالت، لازم است سهامداران در سامانه سجام ثبت نام کنند و برای روز انتخابات اجازه رأی در سامانه سجام به آنها داده شود تا بتوانند رایشان را به صورت الکترونیکی بدهند.

عسگری افزود: از ۳۰ میلیون نفری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سجام ثبت نام‌کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل اینکه برای تشکیل جلسه مجمع نیاز است حداقل نصف سهامداران شرکت کنند اگر به حدنصاب نرسد انتخابات هیأت مدیره به مرحله دوم می‌رود.

خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 5141941

منبع: مهر

کلیدواژه: سهام عدالت علی عسگری وزارت امور اقتصادی و دارایی سود سهام عدالت بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس ویروس کرونا قیمت دلار بورس تهران قیمت نفت اقتصاد آمریکا بازار سهام تولید نفت بانک صادرات وزارت نفت ایران بورس سال ۱۳۹۹ سازمان هواپیمایی کشوری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زهرا کوهی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه ملی رویداد به نشانی www.jameyat.ir یا دبیرخانه استانی رویداد به نشانی banowanostanas@gmail.com برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین به صورت حضوری در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رویداد شرکت کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی، در یک کمیسیون مشترک بررسی شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، در دهم آبان ۱۴۰۰ به تأیید شورای نگهبان رسید.

تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش و رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی مدیران و نخبگان، اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت، پایش زمانی و مکانی مستمر تغییرات جمعیتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی با مشارکت مرکز آمار ایران و پایش جامعه وضعیت سقط جنین در کشور بر اساس جمع‌بندی گزارش دستگاه‌های ذیربط و پژوهش‌های مرتبط از  وظایف ستاد ملی جمعیت است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند