Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرضا مطاف روز دوشنبه در نشست با مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور افزود: این کمک‌ها در قالب تامین بسته‌های معیشتی، کمک به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، دانش‌آموزان بی بضاعت، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، لوازم بهداشتی و دست کش بوده‌است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به آموزش مجازی در روزگار کرونایی ستاد عتبات عالیات استان بوشهر تفاهم نامه تامین ۳۱۳ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند این استان را با کمیته امداد امضا کرد که اکنون این تعهد اجرا شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطاف اظهار کرد: همچنین ستاد عتبات عالیات استان بوشهر ۱۰هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان این استان تهیه و توزیع کرد.

وی در باره اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) اظهارداشت:  استقبال مردم استان بوشهر از در این زمینه زبانزد است، طوریکه از سال ۹۲ تاکنون در ساخت سه نیم ضریح  حضرت عباس(ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) مشارکت داشته‌اند و یکهزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام و در کار ساخت و ساز پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند.

مطاف با اشاره به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (ع) در قالب طرح توسعه حرم امام حسین (ع) گفت: سه هزار نفر از مردم استان بوشهر با امضای فرم ثبت نام به مدت پنج سال ماهانه نذرهای خود را ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی ۶۴ موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مطاف یادآور شد: از جمله کارهای مهم ستاد عتبات عالیات استان بوشهر اعزام یک موکب برای خدمت رسانی به روستای بشاگرد استان هرمزگان است.

مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور گفت: این ستاد پس از بازسازی و مرمت عتبات عالیات در کشور عراق در نجف، کاظمین، سامرا و کربلا امروز با توجه به محدودیت فضا در مرحله توسعه حرم‌ها قرار دارد که در همین راستا اقدام به ساخت صحن حضرت زهرا(س) کرده و در مراحل پایانی قرار دارد و افزون برآن عملیات اجرایی صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) آغاز شده‌است.

فرناز بیگی افزود: همه این بناها با معماری ایرانی اسلامی و کارگران و مصالح ایرانی احداث شده‌است.

وی اضافه کرد: گسترش فضای صحن‌های بقاع متبرکه پایگاه قدرتمندی برای شیعه به شمار می‌آید که خیر و برکت آن برای همه مسلمانان جهان است و به طور قطع آیندگان متوجه این اتفاق مهم خواهند شد.

بیگی اظهار کرد: در همه استان‌ها مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شده که باید همکاری فعالی را با دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های استانی خود برای افزایش مشارکت‌های مردمی داشته باشند.

وی در مورد میزان مشارکت بانوان در اهدای نذرها به ستاد بازسازی عتبات عالیات، افزود: بانوان ایرانی مشارکت قابل توجهی در اهدای نذرها دارند هر چند که باید تلاش‌های خود را در این زمینه بیشتر کنند.

بیگی با اشاره به اجرای طرح بنای نور گفت: این طرح با هدف روان سازی در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات است و به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع‌آوری نذرهای مردمی است.

   

برچسب‌ها حضرت عباس (ع) سامرا بوشهر ویروس کرونا بسته حمایتی کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات امام حسین (ع) پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حضرت عباس ع سامرا بوشهر حضرت عباس ع سامرا بوشهر ویروس کرونا بسته حمایتی کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات امام حسین ع اخبار کنکور بازسازی عتبات عالیات ستاد عتبات عالیات عتبات عالیات استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای

 امام جمعه مراغه در مراسم تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای گفت: در دین مبین اسلام به تعلیم و تربیت تاکید فراوان شده است.

حجت اسلام والمسلمین پور محمدی افزود: معلمان به خاطر تربیت آینده سازان کشور کاری را انجام می‌دهند که پیامبران برای هدایت انسان‌ها انجام داده اند.

وی گفت: وظیفه معلمان به خاطر تربیت عالمان و دانشمندان آینده بسیار سخت و سنگین است.

فرماندار شهرستان مراغه گفت: معلمان وظیفه هدایتگری و توانمندسازی آینده سازان این کشور را برعهده دارند.

مینویی افزود: رشد و توسعه زیر ساخت‌های علمی کشور به تلاش معلمان بستگی دارد.

وی گفت: با تلاش معلمان و همت این عزیزان ایران اسلامی از هر نظر به توانمندی‌های علمی خوبی دست یافته است.

مدیر کمیته امداد مراغه گفت: در این شهرستان۵۰۰ نفر معلم در طرح اکرام ایتام و محسنین برای حمایت از نیازمندان مشارکت دارند.

ابراهیمی افزود: در شهرستان مراغه یک هزار و ۲۰۰ نفر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌شوند.

 ابراهیمی افزود: خیران در قالب اکرام ایتام و محسنین در ماه حدود ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌کنند.

در پایان این مراسم از معلمان خیر مراغه‌ای برای حمایت از نیازمندان تجلیل و قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده