Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@22:38:56 GMT

چرا علی دایی به تراکتور «نه» گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۰۳۳

چرا علی دایی به تراکتور «نه» گفت؟

معاون ورزشی تراکتور از گزینه‌هایی که برای هدایت این باشگاه با آن‌ها مذاکره کرده، پرده برداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی در گفت و گوی تلویزیونی خود در شبکه سهند در خصوص تعیین تکلیف سرمربی باشگاه صحبت کرد:

آقای شجاعی بازیکنی صاحب سبک است و ما قدر او را می دانیم. به او یک بار مضاعف را تحمیل کرده و مسئولیت فنی را بر عهده او گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد و علاقه او در حوزه بازی بود. در آن مقطع مسعود یک ریسک و از خودگذشتگی انجام داد. او خود را سپر کرد تا تیم تا نیم فصل جلو برود. تا اینجا مسعود با قبول سرمربیگری لطف بزرگی کرده است. نتایجی که کسب کرده ایم در شان باشگاه نبوده و این یعنی حتما یک ایراد داریم و باید رفع کنیم.

تمرکزی که کادر فنی در لحظات حساس نیاز دارد ما در این زمینه مشکل داریم. با شکل فعلی پیش رفتن سخت خواهد بود. دو راه داریم، راه اول ماندن شجاعی و تقویت کادر فنی است. راه دوم، مسعود به عنوان بازیکن بماند و یک سرمربی به تیم اضافه شود. در شرف تصمیم هستیم که یکی از این دو راه را انتخاب کنیم.

از دایی و تونی تا ساغلام و نوری

با مربیان داخلی که دست خالی بودند صحبت کرده ایم. با علی دایی، صحبت کردیم که بحث‌هایی بود که تمرین‌ها به تهران منتقل شود که خط قرمز ما بود، تمرکزشان هم کمی روی مسائل کاری شان بود که عذرخواهی کردند. تونی الیویرا دیگر گزینه ما بود، ما با او یک کار ناتمام داریم؛ من نزدیک به هفت هشت ساعت طی روز‌های اخیر با تونی صحبت کرده ام. تونی حرفی که به من زد این بود که بخاطر کرونا در پرتغال نمی‌تواند از خانه خارج شود و در این نیم فصل نمی‌تواند بیاید. آلکس نوری دیگر گزینه ما بود که اول فصل یک پیشنهاد عجیب غریب مالی داد. ما نمی‌توانیم چنین پیشنهادی قبول کنیم که زیرسوال برویم.

خطیبی گزینه خوبی بود، اما قرارداد دارد

با ساغلام هم صحبت کردیم، با او خاطره خوبی داریم. او دلش می‌خواست بیاید، اما با سامسون اسپورت قرارداد دارد و دو ماه هنوز در این باشگاه حضور دارد. ساکت الهامی مربی خوبی است، اما نظری روی او نداشته ایم. رسول خطیبی هم گزینه خوبی است، اما او با آلومینیوم قرارداد دارد. خیلی از مربی‌ها هستند که چنین شرایطی دارند و مذاکره با آن‌ها اخلاقی نیست. در چند روز آینده تکلیف مربی را روشن خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی دایی تراکتور علیرضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟