Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@09:06:07 GMT

پرسپولیس زیر تیغ شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۶۸۲

پرسپولیس زیر تیغ شهرخودرو

مشهدی‌ها برای وصول مطالبات معوقه خود از باشگاه پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل محمدی مدت هاست منتظر اقدام عملیاتی مدیران پرسپولیس هستند، اما انگار آن‌ها خیال پرداخت این مبلغ را ندارند، البته در دوره رسول پناه، باشگاه پرسپولیس در پاسخ به نامه مدیران شهر خودرو اعلام کرد بلافاصله پس از پرداخت پول برانکو این مبلغ واریز خواهد شد، اما نه تنها این مبلغ واریز نشد، بلکه مدیران شهرخودرو شاهد وقت کشی مسئولان پرسپولیس بودند، به همین دلیل آن‌ها از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کردند تا علاوه بر دریافت مطالبشان دیرکرد پول را نیز دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی رأی را به نفع شهرخودرو صادر کرد اما مسئولان پرسپولیس به دلیل بی پولی و شکایات متعدد مالی از اجرای حکم سرباز زدند و به کمیته استیناف نیز اعتراض کردند. با تشکیل جلسه کمیته استیناف باردیگر رأی به نفع شهرخودرو صادر شد تا پرسپولیس 8 میلیاردی به شهرخودرو بدهکار شود.

شلیک جدی

با تداوم بی تفاوتی مدیران پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالبات خود، حالا سخنگوی شهرخودرو با انتشار توییتی از پیگیری حقوقی این پرونده از سوی ارکان قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد تا به این ترتیب طلب خود را از باشگاه پرسپولیس وصول کنند. طبیعتاً اگر این مبلغ به حساب شهرخودرو واریز شود، قطعاً مشکلات مالی کنونی این باشگاه مرتفع خواهد شدو شاگردان مهدی رحمتی می‌توانند فصل جاری را با آرامش مالی خوبی پشت سر بگذارند.

جواد طاری بخش، مدیر رسانه ای باشگاه شهرخودرو می‌گوید: باشگاه شهر خودرو 48 ساعت به باشگاه پرسپولیس فرصت می‌دهد که مبلغ 8 میلیارد تومان پول رضایت‌نامه انتقال یحیی گل محمدی را پرداخت کند، در غیر این صورت این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

وی افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس چندین بار قول دادند این بدهی را پرداخت کنند و کمیته استیناف در دی ماه امسال حکم به پرداخت این مبلغ به باشگاه شهر خودرو را از طرف باشگاه پرسپولیس صادر کرد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و در صورتی که این مبلغ تا 48 ساعت دیگر پرداخت نشود، باشگاه مشهدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو خاطرنشان کرد: این مبلغ حق باشگاه شهر خودرو و مطالبه مردم استان خراسان است و باید به حساب باشگاه واریز شود و ما منتظر هستیم این اقدام از طرف باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

لبخند رحمتی

شهرخودرویی‌ها پس از ناکامی برابر مس رفسنجان در خانه حالا به دنبال جبران موقعیت‌های از دست رفته هستند. تغییرات مدیریتی در این باشگاه حالا آرامش بیشتری را برای شاگردان رحمتی به دنبال داشته تا جایی که شنیده می‌شود با ورود تیم مدیریتی جدید حمایت‌های شهری و  استانی هم تشدید شده و به احتمال فراوان تیم از این پس با مشکلات کمتری رو به‌رو خواهد شد.

حضور مسئولان استانی در حاشیه تمرین دیروز شهرخودرو نشان داد آسمان برای رحمتی آفتابی‌تر خواهد شد. رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه دیروز با حضور در تمرین شهرخودرو  در جمع بازیکنان و کادرفنی جلسه ای کوتاه برگزار کردند تا به نوعی نگرانی آن‌ها بابت آینده تیم برطرف شود. در این جلسه که به نظر می‌رسد تا حد زیادی خیال شهرخودرویی ها را بابت حمایت راحت کرد، شاهد باز شدن اخم‌های سید مهدی رحمتی و بازگشت لبخند به صورت او بودیم.

دستور ویژه استاندار

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تیم شهرخودرو گفت: به هواداران حق می‌دهیم که نگران تیم شهر و استانشان باشند؛ این اتفاقات که برای شهرخودرو روی داد، همه را غافلگیر کرد. همه پیگیر حل مشکلات تیم شهرخودرو هستیم و مکاتباتی را با شخص استاندار برای حل مشکلات تیم شهرخودرو داشته‌ایم و ایشان هم دستور ویژه برای آن صادر کرده‌اند.

وی افزود: با مدیرکل امنیتی استانداری نیز پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا بتوانیم با مجوز، از محل کمک‌های برخی ارگان‌ها و اسپانسرها مشکلات اولیه این تیم را حل کنیم تا زمانی که یا این تیم به بخش دیگری انتقال پیدا کند و یا شرکت شهرخودرو از پس حل مشکلاتش برآید. علاقه مندان به فوتبال در خراسان رضوی صبور باشند، با شناختی که از استاندار خراسان رضوی داریم، حتما ایشان تیم را تنها نخواهند گذاشت.

حالا باید دید در گام جدید ورود مدیران استانی به حل بحران شهر خودرو چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس شهرخودرو باشگاه پرسپولیس خراسان رضوی باشگاه شهر شهر خودرو خواهد شد تیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و این نیست که پرسپولیس بخواهد خواهش و تمنا کند.

به گزارش تسنیم، رضا درویش در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: از بازیکنان و همچنین یار دوازدهم (هواداران) تشکر می‌کنم که از دقیقه یک تا 95 سنگ تمام گذاشتند. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آن چیزی که انتظار داشتیم، محقق نشد. 

وی ادامه داد: شاید روزی بازیکنان کشورهای عربی را منع می‌کردیم که خودشان را در نیمه دوم و اواخر بازی به مصدوم می‌زدند. حتماً همکاران شما به مردم نشان می‌دهند که بازیکنان حریف از دقیقه 5 بازی بالغ بر 20 بار یا مصدوم شدند یا شبه مصدومیت داشتند و این روند موضوع بازی را کُند می‌کرد. ما هم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. عالیشاه کاپیتان ما نباید آن کار را در حساسیت بازی انجام می‌داد (درگیری با بازیکن حریف و اخراج شدن). هر چند بازیکن حریف بر روی او خطا کرد، اما یک بازیکن باتجربه نباید این کار را می‌کرد. ما در اوج حملات بودیم، اما متاسفانه آن اخراج رقم خورد و قسمت نبود که برنده شویم.

درویش درباره اتفاقات بین دو نیمه و توهین هواداران سپاهان و تغییر جایگاه بانوان تماشاگر گفت: توهین در همه جای دنیا محکوم است، جالب این جاست که قدرتی دارند که مهمان هستند، اما میزبان را مورد حرف‌های رکیک و سرزنش قرار می‌دهند. حتی مسئولان امنیتی هم که اینجا بودند، دیدند اولین نارنجکی که انداختند، از طرف آن قسمت بود. امیدوارم فضایی ایجاد شود که احترام فراموش نشود و یادمان باشد که فضای ورزش یک فضای با احترام است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد مسئولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار بازی با سپاهان هستند، گفت: اینها همه شایعه است. از اوسمار برنامه خواستیم و او اجازه خواست که افکارش معطوف به بازی با سپاهان است و بعد از آن برنامه‌اش را ارائه می‌دهد. شما یک آمار بیاورید که از چند باشگاه، مدیر یا مسئول پرسیده‌اید که چرا بازیکنان را تمدید نکرده‌اند؟ الان پنج هفته است که می‌گویند چرا تمدید نمی‌کنید، چه زمانی تمدید می‌کنید و چه کسی را جذب می‌کنید؟

درویش ادامه داد: همه اینها در فضای مجازی است. بازیکن با ما قرارداد دارد و ما با چند نفر از آنها نیز صحبت کردیم، اما فکر کردیم که بهتر است در یک فضای کم استرس‌تر با آنها صحبت کنیم. به همین دلیل گفتیم که بازی با سپاهان تمام شود و بعد از آن صحبت با بازیکنان را شروع کنیم. این را همه باید بدانند که همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده است. این نیست که پرسپولیس بخواهد خواهش و تمنا کند. بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند و همه این بازیکنان که قراردادشان تمام شد و با آنها صحبت کردیم، اولویتشان پرسپولیس است. برخی دلالان فضایی آلوده درست می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تغییر این باشگاه به «پرسپولیس شهر یا ملت» گفت: این هم از آن حرف‌هایی است که جنجال و استرس به هوادار وارد می‌کند. پرسپولیس از روز اول پرسپولیس بوده و تا آخر هم خواهد بود.

وی درباره تخصیص منابع مالی عنوان کرد: حتماً اولویت واگذاری این دو باشگاه براساس این بود که بدهی‌هایی که از گذشته مانده پرداخت شود. پرداخت‌ها در اولویت مالکان است. ضمن اینکه بانک شهر قبل از اینکه مالک شود، کمک کرده است.

درویش درباره درباره پرداخت نشدن قسط سوم طلب یحیی گل‌محمدی و جریمه پنج میلیادی گفت: نه، اینها بحث‌های یکسری دلال است که بیرون گود نشسته‌اند و این فضا آلوده را درست کرده‌اند. من با گل‌محمدی صحبت کردم و از او رخصت گرفتم. خودم با او صحبت کردم که با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای مجبوریم بدهی‌ها را بدهیم، پولش را با تاخیر پرداخت کنیم و مشکلی هم نبود.

وی درباره عملکرد اوسمار در دیدارهای مهم مثل استقلال، سپاهان و آلومینیوم گفت: این را از کارشناسان بپرسید که مالکیت و موقعیت گل در این بازی‌ها را بیشتر در اختیار تیم ما بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!