Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:58:23 GMT

مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۹۲۷

مبلغ رضایتنامه گل محمدی برای پرسپولیس مشخص شد

شهرخودرو از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه شهرخودرو به باشگاه پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به نماینده خراسان پرداخت شود در غیر این صورت این باشگاه به AFC شکایت خواهد کرد.

پس از پیوستن یحیی گل‌ محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس در نیم ‌فصل لیگ نوزدهم، دو باشگاه به توافق مالی رسیدند و قرار شد قرمزهای پایتخت با پرداخت ۸ میلیارد تومان رضایتنامه سرمربی جدید خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس یک سال می گذرد و در آن زمان توافق شد که مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی در چند قسط پرداخت شود اما هنوز توافقات مالی انجام شده میان فرهاد حمیداوی مدیرعامل شهر خودرو و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اجرایی نشده و مطالبات مشهدی‌ها بابت انتقال سرمربی‌شان وصول نگردیده است.

در شرایطی که این روزها باشگاه شهرخودرو در بحران مالی به سر می‌برند و بدون‌شک وصول طلب ۸ میلیاردی آن‌ها می‌تواند از پرسپولیس، بخش مهمی از مشکلات آن‌ها را مرتفع کند. با این‌حال، جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی شهر خودرو، پیگیری‌های دوباره را برای دریافت حق رضایت‌نامه گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس آغاز کرده است.

با توجه به داشتن مدارک و اسناد معتبر، شهر خودرو با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس بالایی برای دریافت ۸ میلیارد مطالبه خود از قرمزهای پایتخت دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس باشگاه شهرخودرو باشگاه پرسپولیس باشگاه شهرخودرو یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی کریمی شهر خودرو گل محمدی یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم