Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:04:12 GMT

بازداشت دزد حرفه ای با 2 تن کابل برق

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۹۰۶

بازداشت دزد حرفه ای با 2 تن کابل برق

سارق سابقه دار که در آبادان دست به سرقت کابل های برقی هوایی و زمینی می زد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان گفت: مأموران کلانتری11 ولیعصر آبادان یک سارق سابقه دار که در زمینه سرقت کابل هوایی و سیم برق منازل را شناسایی و دستگیر کردند .

وی افزود: از مخفیگاه وی اموال سرقتی شامل: 2 تن کابل برق هوایی وسیم برق منازل، 10 دستگاه کنتور آب، 6 دستگاه باتری خودرو، 5 دستگاه پمپ آب ومقداری ابزار آلات همراه با یک دستگاه اره برقی کشف شد و تعداد 2 انبار ضایعاتی که در زمینه نگهداری اموال مسروقه فعالیت داشتند، پلمپ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آبادان ادامه داد: متهم دستگیر شده متناسب با بزه ارتکابی پرونده تشکیل و به دادسرا معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق اخبار حوادث برق دزد حرفه ای سرقت کابل کابل برق دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا دختر تجاوز علی انصاریان ویروس کرونا شیطان صفت مرد شیطان صفت خانه ویلایی مهرداد میناوند قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل