Web Analytics Made Easy - Statcounter

درواقع این هدایا تنها چند وسیله ساده نیستند. شما با صرف زمان و هزینه برای تهیه این هدایا به مشتریان خود نشان می‌دهید که تا چه اندازه برای رضایت‌مندی آن‌ها تلاش می‌کنید. اگرچه تاریخچه خرید هدایای تبلیغاتی قدمت بالایی دارد، این روزها فرصتی در اختیار دارید که با برخی هدایای خاص و مدرن مشتریان خود را به اوج هیجان و لذت دعوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این مقاله قصد داریم دسته‌های مختلفی از این هدایای خاص را به شما معرفی کنیم و بگوییم که هریک از آن‌ها برای چه افرادی مناسب هستند. اگر در فکر تهیه این هدایا هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را سرسری نگیرید!

با هدایای چرم، مدیران شما را جدی می‌گیرند!

اینکه در فکر تهیه مدل‌های جدیدی از انواع چرم برای هدیه به مدیران سازمان‌ها باشید، نشان می‌دهد که تا چه اندازه به آینده کسب‌وکار خود می‌اندیشید. این هدایا وجهه مناسبی را در دید این افراد رده بالا نسبت به شما ایجاد می‌کنند. درواقع اینکه شما می‌دانید چه هدیه‌ای برای چه فردی مناسب است، نشان از آگاهی و تیزهوشی شما دارد. به‌همان اندازه که با یک ماگ صوتی نمی‌توانید یک مدیر را تحت‌تأثیر قرار دهید، یک ست مدیریتی رومیزی نیز برای فردی که اصولا پشت‌میز نمی‌نشیند، بی‌معنا خواهد بود.

تنوع چشم‌گیری که در حوزه هدایای تبلیغاتی چرم وجود دارد، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هدایا از انواع کوچک و کم‌هزینه‌ای ماند جاکارتی‌ها و جاسوئیچی‌ها تا کیف و ست‌های چرم در اختیار شما قرار گرفته‌اند. بسته به نوع بودجه و همچنین اهمیت این هدیه و تأثیرات آن برای شما این امکان را دارید از میان تنوع موجود انتخاب کنید. ست‌های هدیه جزو بهترین انتخاب‌ها خواهند بود!

جالب است بدانید حتی این فرصت طلایی را دارید که در کنار بخشی از این هدایای چرم نمونه‌های دیگری همچون خودکار و روان‌نویس‌های جذاب یا برخی دیگر از هدایای دیجیتالی را نیز اضافه کنید. کیف پول، کیف پاسپورت و کیف‌های اداری دستی از جذاب‌ترین نمونه‌های هدایای چرم نوروزی محسوب می‌شوند که هر مخاطبی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

نکته طلایی!

تأثیر این قبیل هدایا به‌اندازه‌ای است که تقریبا هیچ‌کسی از خرید آن‌ها صرف‌نظر نمی‌کند. با این حال قیمت‌های بالا سبب شده است که تمام کسب‌وکارها امکان سرمایه‌گذاری روی آن را نداشته باشند. نکته جذاب آن است که حس هفتم با ارائه محصولاتی با طرح چرم که درواقع از چرم مصنوعی ساخته شده است، فرصتی بی‌نظیر را در اختیار شما قرار داده است که با ظاهر و امکاناتی نظیر چرم، مشتریان خود را شگفت‌زده کنید! تقریبا از تمامی محصولات نمونه‌های چرم را در اختیار خواهید داشت.

همگام با پیشرفت تکنولوژی

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام تهیه و اهدای هدایای تبلیغاتی مخصوصا برای نوروز آن است که با درنظر گرفتن سلیقه و طبع مخاطبان امروزی پیش بروید. اگرچه برخی هدایا مانند ماگ‌ها، خودکارها و تقویم‌های متنوع بسیار جذاب هستند و از شمار هواداران آن‌ها کاسته نمی‌شود، با این حال تکنولوژی حتی به حوزه این هدایا نیز راه یافته است.

شرکت‌های حرفه‌ای که تجربه خوبی در این بازار دارند، با شناسایی این قبیل تنوع‌های موجود و ورود به این حوزه‌ها در تلاش هستند مطابق با سلیقه و خواست علاقه‌مندان رفتار کنند. اگر نگاهی به محصولات حس هفتم بیندازید، حتما از تنوعی که در لیست محصولات مدرن و دیجیتال مشاهده می‌کنید، حیرت‌زده خواهید شد. از جمله این اقلام باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

انواع اسپیکرهای جذاب و حرفه‌ای؛ پاوربانک‌های باکیفیت و بادوام؛ فلش‌مموری‌های متنوع؛ بسیاری از لوازم جانبی موبایل شامل هولدرها، جاکارتی، جای موبایل، انواع شارژر، کابل‌های جادویی تبدیل و مواردی از این دست.

درواقع هر یک از این اقلام و لوازم این روزها مورد نیاز هر کسی خواهد بود. شما این امکان را دارید که نمونه‌های جذاب و حرفه‌ای این محصولات را در آستانه نوروز خریداری کنید و آن‌ها را در قالب یک پکیج یا ست مدرن و دیجیتال به مشتریان خود هدیه دهید. تأثیری که شما از اهدای چنین هدیه‌ ارزشمندی دریافت می‌کنید، با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نخواهد بود.

نوروز آمد و نوبت به سررسیدها رسید

با وجود آنکه چنین چیزی محال است، اما می‌توانیم تصور کنیم هدایای پیشنهادی قبلی ممکن است مورد استفاده برخی نباشد! پس چگونه هدیه‌ای انتخاب کنیم که مطمئن باشیم نوروز را با دریافت یک هدیه کارآمد برای مشتریان شما خاطره‌انگیز می‌کند؟

بله درست حدس زدید. سررسیدها و تقویم‌های جذاب در انواع و اقسام مختلف از جمله هدایای نوروزی خاصی هستند که هر کسی به یکی از آن‌ها نیاز خواهد داشت. درواقع اگر کسی آنچنان بدشانس باشد که یکی از این هدایا دریافت نکند، ناچار و ناگزیر به خرید تقویم یا سررسید سال جدید خواهد شد. همین مسئله نشان می‌دهد که با تهیه چنین هدیه‌ای چه کار ارزشمندی برای مخاطبان خود مخصوصا در آستانه سال جدید می‌کنید!

اصلا نگران نباشید. تنوعی که در خصوص تقویم‌ها مخصوصا در سایت حس هفتم وجود دارد، تمام سلیقه و علایق مخاطبان شما را پوشش می‌دهد. درواقع شامل نمونه‌های اداری و ست‌های جذاب مدیریتی تا تقویم‌های ارزان دیواری می‌شود؛ بنابراین این امکان را دارید که نمونه‌هایی مناسب و جذابی را خریداری کنید. سررسیدهای کلاسیک و بزرگ یا نمونه‌های اروپایی یا دیگر مدل‌های جیبی و کوچک دست شما را برای خرید سررسید و تقویم باز خواهند کرد. به‌خوبی جست‌وجو کنید و مدل‌هایی مناسب با سلیقه مخاطبان خود تهیه کنید.

نیکی و پرسش؟

اگر از هر فردی بپرسند که آیا از دریافت صنایع دستی الماس‌کاری شده یا تندیس‌های جذاب زیبا و هنری خوشش می‌آید، به نظر شما چند نفر جواب منفی می‌دهند؟

این آثار به‌اندازه‌ای ظریف، زیبا و جذاب هستند که تقریبا با هر هنر، طبع و سلیقه‌ای سازگار هستند و می‌توانند حس زیبایی‌شناسی را در هر فردی بیدار کنند. برخی از این کارهای هنری روی انواع فلز و مس انجام می‌شود، گاهی چوبی هستند و با میناکاری، معرق و خاتم مزین شده‌اند. گاهی نیز ظروف سفالی هستند که با هنر دست هنرمندان خوش قریحه ظاهری فریبنده به خود گرفته‌اند.

درهرحال تمامی این ظروف و وسایل از جمله زیباترین آثاری هستند که می‌توانید به‌عنوان یک هدیه ماندگار و ارزشمند مخصوصا در نوروز به دیگران تقدیم کنید. جالب است بدانید دریافت چنین هدایایی مخصوصا در آستانه ورود به سال جدید و تزیین مجدد خانه‌ها و نونوار کردن آن‌ها بسیار دلنشین خواهد بود. درواقع شما به آن‌ها برای جذابیت‌بخشیدن به ویترین‌ها کمک شایانی کرده‌اید!

تعداد اقلامی که می‌توانید به‌عنوان هدایای نوروزی خاص و جذاب به دیگران هدیه دهید، بسیار زیاد است؛ به‌اندازه‌ای که از دیدن آن‌ها شوکه می‌شوید. علاوه‌بر نمونه‌های نام‌برده شما همچنین می‌توانید ست‌های اداری، هدایای نفسی مانند کتب باارزش، خودکار و قلم، بسیاری از ظروف مانند ماگ‌ها و تابلوهای خاص و بسیاری از اقلام را در لیست خرید خود قرار دهید. اما این سوال مهم پیش می‌آید که چگونه این هدایا را خریداری کنیم؟

پاسخ به یک سوال مهم؛ از کجا بخرم؟

حتما بعد از خواندن این مقاله تمایل دارید هرچه سریع‌تر این هدایای جذاب را برای تحت‌تأثیر قرار دادن مشتریان خود تهیه کنید. اما چه مرجعی برای خرید مناسب است؟ از کجا می‌توانید اطمینان حاصل کنید مواردی مانند هدایای دیجیتال، چرم یا صنایع دستی نفیس مرغوب هستند و کیفیت لازم را دارند؟

مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبری مانند حس هفتم این اطمینان خاطر را در شما ایجاد می‌کند که محصولات خریداری‌شده همگی از کیفیت و مرغوبیت قابل‌قبولی برخوردار هستند. سال‌ها فعالیت در این حوزه نشان از حسن گفتار و عملکرد تیم حس هفتم دارد.

سازمان‌های بزرگی تا به امروز برای خرید هدایای تبلیغاتی خود به ما اعتماد کرده‌اند. اکنون مفتخر هستیم این سرویس‌های خاص و منحصربه‌فرد را نیز در اختیار شما قرار دهیم و در آستانه نوروز خانه‌تکانی اساسی در کسب‌وکار شما به‌راه بیندازیم. اگر به ‌دنبال آن هستید که در ذهن و قلب مشتریان خود ماندگار شوید و ماندگار بمانید، حس هفتم را درست انتخاب کرده‌اید.

2121

کد خبر 1484281

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هدایای تبلیغاتی مشتریان خود تقویم ها حس هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • فیلم| سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تصاویر سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران