Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز به کار سه اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان بافت به مناسبت ده فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی نجفی نژاد افزود:«سه اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان بافت با حضور معاون امور اقتصادی استانداری کرمان و فرماندار این شهرستان با هزینه‌کردی بالغ بر 17 میلیارد ریال شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با بیان اینکه با راه‌اندازی این اقامتگاه‌ها برای 10 نفر شغل ایجاد می‌شود، اظهار کرد: «واحدهای اقامتی مذکور در روستاهای گریغان، دشتاب وآسیاب جفت واقع شده است.»

او در ادامه از بازدید فرماندار شهرستان بافت از قلعه اسلام‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت:«این بازدید به منظور تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری برای مرمت و بازسازی قلعه مذکور انجام می‌شود و امیدواریم برای بناهای تاریخی دیگر این شهرستان که نیاز به مرمت دارند همکاری مسئولان بومی را داشته باشیم.»

نجفی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد:«خوشبختانه مرمت و احیا بناهای تاریخی جزو اولویت‌های فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است که جای قدردانی و تشکر دارد.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقامتگاه بوم گردی علی نجفی نژاد نجفی پور نجفی نژاد شهرستان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک