Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:26:16 GMT

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین کارگران فصلی همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۵۲۱

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین کارگران فصلی همدان

سید حسن هندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری چهار هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان همدانی توزیع شده است و صبح امروز نیز ۶۰۰ بسته با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین کارگران فصلی که در سطح میادین شهر هستند توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روشن، حبوبات و بسته بهداشتی است که در شرایط کرونایی برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان در بین آنان تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده گردان ۱۶۶ امام حسین (ع) با بیان اینکه کمک‌های مومنانه این گردان تا پایان سال و پایان شرایط شیوع کرونا در بین نیازمندان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تلاش ما این است که بتوانیم بیشترین خدمت ممکن را به آسیب دیدگان از شرایط کرونایی ارائه کنیم.

هندی با اشاره به مشکلاتی که برای کارگران فصلی و ساختمانی در شیوع بیماری کرونا پیش آمده است، ادامه داد: رفع دغدغه معیشتی کارگران و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا مطالبه رهبر انقلاب است.

کد خبر 5140302

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه انصارالحسین همدان ویروس کرونا دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا گرگان عکس استانها انقلاب اسلامی ایران شیراز شیوع کرونا بارش باران شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان