Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: به رغم تغییر سیمای کرونا، همچنان مهم‌ترین استراتژی در برابر این ویروس فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در مراسم افتتاح خط تولید نانوماسک، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد تحقق دستاورد‌های سترگ خودکفایی ملی در عرصه‌های مختلف مبارزه با بیماری کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به پیچیدگی‌های ویروس کرونا، افزود: البته در عین حال فرصت‌هایی نیز به واسطه این بیماری خلق شده و ما امروز دستاورد‌های قابل توجهی در این حوزه کسب کرده‌ایم که امکان تبادل بین المللی نیز دارد.

زالی با بیان اینکه در روز‌های نخست شیوع کرونا در کشور با کمبود اقلام بهداشتی و حفاظتی رو به رو بوده‌ایم، یادآور شد: در آن روز‌ها کادر بهداشت و درمان کشور تن بر آتش این بیماری زدند و تا ابد تاریخ از این قهرمانان سلامت به نیکی یاد خواهد کرد.

وی، پاشنه آشیل مبارزه با بیماری کرونا را برای کادر درمان تجهیزات حفاظتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز بعد از حدود یک سال از نظر تجهیزات حفاظتی در شرایط بسیار مطلوب و فوق استاندارد به سر می‌بریم و نیاز‌های کمی ما مرتفع شده است و می‌توانیم در عرصه صادرات این محصولات نیز گامی بلند برداریم.

زالی با بیان اینکه به رغم تغییر سیمای بیماری همچنان مهم‌ترین استراتژی در برابر این ویروس فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها است، تصریح کرد: ماسک، یکی از سنگر‌های اصلی ما در برابر این بیماری است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اینکه از نخستین روز‌های شیوع کرونا در کشور بر ضرورت اجتناب ناپذیر استفاده از ماسک برای مقابله با کرونا تاکید شد، گفت: ماسک علاوه بر کاهش انتقال بیماری بر میزان چرخش ویروس نیز اثرگذار است.

وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از ماسک در محیط‌های اجتماعی شرط لازم است، اما کافی نیست.

زالی با اشاره به اثربخشی استفاده از نانوماسک بر اهمیت کیفیت مطلوب ماسک‌ها در جلوگیری از انتقال ویروس تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک خودکفایی ملی مقابله با کرونا اقلام بهداشتی مقابله با کرونا استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!